Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal gi dere en forklaring. Folk i fra Litauen er litt mere harry og sære enn oss vanlige Nordmenn. I øst europa er det vanlig å få bilen til å skille seg ut ved å gjøre helt forferdelige ting med bilen. Ser jo det utenfor jobben, med kadett som er kleena bak, men med monsterfanger og m3 speil, og ikke minst 13" stålfelger på sommer og vinterhjula. må jo heller ikke glemme diverse andre biler med soting som er sølvspeil i toppen og blå i bunn av ruta. Kan sikkert fikse bilder.

 

Så det kan godt tenkes at denna figuren dere diskuterer har gått til innkjøp av volvo senkesett (vinkelsliper) og kanskje fått på Hi jackers eller noe annet spennende bak. bare gud vet hva han egentlig har gjort med bilen og må bare gud vite hvorfor de gjør slikt.:shake

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har bytta hovedforinger i bakakslingen og satt fjærene i et hakk eller 2 feil (Torsjonsfjærer på de der) har gjort samme feilen selv på jobb, da merkinga ikke var helt klar, bare at den som jeg tok ble grisesenket.

 

 

Har et par bilder fra jobben, av hva som popper inn.

Go gammel Duett.

DSC01409.jpg

 

Gammal Ford ramla inn og

DSC00076.jpg

 

Og en bobil

DSC00118.jpg

 

Beviset på at det finnes grønne overledninger

DSC01395.jpg

 

Ny type bukk eller?

DSC00032.jpg

 

Flott eksemplar.

DSC00113.jpg

 

Populært med lexus ja

DSC00126.jpg

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi få en forklaring på det fenomenet der ?! :hvaskjera

 

 

Forklaring på det der er vel at vedkommende som eier bilen blir lett påvirket av alle slags filmer. De av dere som har sett køddefilmen "Pimp My Ride Norge" forstår sikkert. Var det ikke der de heva bilen så sinnsykt bak? :fatality:

 

haha... må bare le av den bilen jeg. Noen som vet sannheten eller? Mitt var bare et innspill på hva det kunne være :fatality:

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklaring på det der er vel at vedkommende som eier bilen blir lett påvirket av alle slags filmer. De av dere som har sett køddefilmen "Pimp My Ride Norge" forstår sikkert. Var det ikke der de heva bilen så sinnsykt bak? :fatality:

 

haha... må bare le av den bilen jeg. Noen som vet sannheten eller? Mitt var bare et innspill på hva det kunne være :fatality:

 

Les øverste på min andre tråd rett over

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dissa Litauerene har jo med seg nesten alt de eiere når de kommer til norge. Kjører ofte bak litauske biler som er så fullasta bak at de nesten steiler foran. Kjørte bak en passat her for noen uker siden, hvor hengerfeste konstant subba nedi bakken. Så kansje fyren har heisa bilen på grunn av mye last.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dissa Litauerene har jo med seg nesten alt de eiere når de kommer til norge. Kjører ofte bak litauske biler som er så fullasta bak at de nesten steiler foran. Kjørte bak en passat her for noen uker siden, hvor hengerfeste konstant subba nedi bakken. Så kansje fyren har heisa bilen på grunn av mye last.

 

Trodde det var sånn at de hadde med seg alt VI eier tilbake igjen jeg..

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår