Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare av interesse hvordan fungerer dette systemet?

fester han hver av trådene til knærne og gjør samlebevgelser eller til albuene og leker kylling?

 

Jenter og bil huff.. Selvom du sitter i passasjersete og ser aldri så from ut vil nok ikke bilen rikke seg en tomme :P

 

btw ford transit politibil? negativ creds for å stikke av fra snuten i PX regionen :P :P

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare av interesse hvordan fungerer dette systemet?

fester han hver av trådene til knærne og gjør samlebevgelser eller til albuene og leker kylling?

 

hehe , hadde samme opplegget på en granada jeg hadde hvor motoren til vindusvisker streika :p hehe .. var stress å kjøre alene , men om man hadde folk ved sidenav funket det ihvertfall.. hehe.. bare på med noe bra musikk så di har noe å "danse" etter :D

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja funker helt sikkert bedre enn å måtte stoppe hver hundrede meter for å tørke av ruta. om man ikke tilfeldigvis har en ny viskermotor liggende å slenge :P

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kanskje ikke ille ut men det var noe av det værste jeg har sett, skjønte ingen ting der jeg kom bak han ! Hele fronten gikk og skrapa så gnistene føyk bortover e6en, baken sto RETT i været og hele bak delen gikk og hoppa bortover! :hvaskjera

 

malonyww.jpg

 

 

Forøvrig ikke norsk bil.. LT skilter!

 

Så ikke så mye på skjermen min.. så tok det innom Photoshop. Lettere for andre å se og da:)

 

wtf.jpg

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår