mmh Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 hei nå driver jeg monterer audi gett... men går sakte,er mye på jobben se... men her er noen Håper det faller i smak da... kommer fler når jeg får gjort litt mer:cool: Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Blir bra dette tmh! :D Synd det ble igjen litt merker etter listene på dørene, trodde det kom til å bli helt glatt der. Frister veldig og fjerne det på min egen A4. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 det ble sinsykt fint, akoratt slik jeg liker det!! :thumb Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Blei ikke noe merker,men blei en kant der.... men takk for innspill:) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 tmh, Igjen grom bil. Blir konge bra å se den helt ferdig. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Den ble sinnsykt fin må jeg si :pray :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Har sikkert ikke fått det med meg, men skal du ha de dråpespeila i krom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 hei takk for responsen... gjør det artigerer å holde på da se... ja var meninga å ha på sånne speil men det er jo helt møkka fester så lurer nesten på orginal speila med krom kapper jeg... blir så lei når ting ikke passer...:deng Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ja jeg og skal ha krom kapper på, eller hele krom speilhus. som disse: http://www.quattroco.com/deler/speil/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 hei takk for responsen... gjør det artigerer å holde på da se... ja var meninga å ha på sånne speil men det er jo helt møkka fester så lurer nesten på orginal speila med krom kapper jeg... blir så lei når ting ikke passer...:deng Vakkert Arbeid! :) Få se flere bilder da :) +behold orginal speilene dine du.. jeg syns ivertfall min ble penere når jeg gikk fra chrome M3 speil til org. speil med chrome speilhus :D Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Tror det blir det ja... men hvis noen er inntrisert så er det mulig å få kjøpe bilen til høsten... bare å sende pm... mer bilder kommer... Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Ser bra ut... Veldig lav og veldig fin... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 kjøper vel ikke justerbart å ikke bruker det,gjør vi vel:bump tar tid å skru sammen bilen å gett hehe.. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg