Sly Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Begynner vikelig å ta form dette... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 er fortsatt mye igjen men... går sakte frammover i hvertfall. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Ser bra ut det her, lakkeres i orginalfargen eller? Planer om noe mer motor i børsa etterhvert da? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 hei du ja den blir rød den se..syns det er fin farge når bilen er hel å bra.. begynte kanskje litt feil da,utsende først,men får se den har jo kostet MYE penger til nå så blir vel prosjkt dette her. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 har begynt å fin pusse bakfangeren nå... her er noen bilder[/img] [/img] også har jeg begynt å se littpå cup vingsa å..glass fiberen har sprukketnoen steder på dem...[/img] også lurte jeg på omdet blir andre felger...har noen 18" liggende.... hva syns folket?????[/img] Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Liker felgene... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Så ikke så ille ut de nei :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 di felgene var digg :thumb Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 få se de lit på avstand på bilen da.. enklere å se om de er fine til bilen.. :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Bare får på di nye skivene og bruk di felgene..og få et bilde litt fra..blir helt konge! Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Det må jeg si, denne bilen trur jeg blir bra. Du har noen timer bak dette. Gleder meg til å se flere bilder. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slboe Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 takk for det. det er rieger styling. rs fanger å skjørt bak,også type2 sideskjørt og bakrute senker. hjelper med litt styling. kan skaffe deg noe styling hvis du er inntrisert. er det vanskelig montasje på rs4 fangern? foran.. mye styr? vanskelig å få det fint? Siter http://slboe.mybrute.com/ ... Challenge me :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 ja det er blitt noen timer. brukt lang tid på valsing å,på bakfangeren som jeg driver på nå. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 er ikke vanskelig,men brukte noen timer på å av med fangeren for å få det bra. ligger noen bilder ute hvordan jeg har gjort det. Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 noen som har bilde av a4 som har singel visker,ser det rart ut???? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg