Gå til innhold

primera turbo ?

Ranger emnet


renjål

Anbefalte innlegg

en venn av meg hat en 98/99 primera turbo som ser helt org ut.litt mørke felger...meget spessiell bil med stroker jun 2.2 kit.vet ikke om han har montert kitet enda men han kjører fra mange(på propan)!!!!!

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

en venn av meg hat en 98/99 primera turbo som ser helt org ut.litt mørke felger...meget spessiell bil med stroker jun 2.2 kit.vet ikke om han har montert kitet enda men han kjører fra mange(på propan)!!!!!

hmm, ser du er fra elverum(?)

den primera'n, holder den til der eller?

har ikke sett den jeg, tror jeg..

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen går ikke i elverum.er nyinnflytter her og kjenner ingen.jeg vil ikke si hvor bilens eier bor men han er mye i bærum-gardermoen-hamar området/strekningen...

bilen ble kl 0800 i dag målt til 161 kw på drivhj. ved o.6bar

de som bor i elverumsområdet som mener å ikke ha sett den følger ikke mye med...går jo mange hvite primeraer her også har ingen sett noen????

post-2005-13804851139827_thumb.jpg

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

bilen går ikke i elverum.er nyinnflytter her og kjenner ingen.jeg vil ikke si hvor bilens eier bor men han er mye i bærum-gardermoen-hamar området/strekningen...

bilen ble kl 0800 i dag målt til 161 kw på drivhj. ved o.6bar

de som bor i elverumsområdet som mener å ikke ha sett den følger ikke mye med...går jo mange hvite primeraer her også har ingen sett noen????

Hvis du ikke har lyst til å si hvor eiern bor så bør det bilde du har lagt ut ikke vare bilen hans. I så fall "sladd" reg.nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

bilen går ikke i elverum.er nyinnflytter her og kjenner ingen.jeg vil ikke si hvor bilens eier bor men han er mye i bærum-gardermoen-hamar området/strekningen...

bilen ble kl 0800 i dag målt til 161 kw på drivhj. ved o.6bar

de som bor i elverumsområdet som mener å ikke ha sett den følger ikke mye med...går jo mange hvite primeraer her også har ingen sett noen????

 

Er primeran til Titten det der!!! skumel morsom sak hehe går på både propan å bensin :cool: :cool:

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

 

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MK5 RS 2000

 

Er primeran til Titten det der!!! skumel morsom sak hehe går på både propan å bensin :cool: :cool:

 

 

Han er foresten fra løten

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

 

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår