Bullitt_Mustang Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Spør etter Vegard Beider hos Statens Vegvesen... :D Den er ikke så dum den nei.:thumb Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Spør etter Vegard Beider hos Statens Vegvesen... :DDen er ikke så dum den nei.:thumb Why da ! :hvaskjera Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Er det er vanlig spørsmål som å hente ut info fra AutoSYS skal man ikke bes om å settes videre. Uansett, om du sier det navnet, og ikke aner hvilken region/avdeling, så blir det litt ekstrajobb å finne frem dette. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 viper_tsx og marvil må ta seg en tur i tenkeboksen.. :hammer Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Vegard Beider ja.. hehe.. bra :D Lydia Nal ? hva med henne? hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 så har man jo de mer tvilsomme versjonene, som Elik A. Mannfolk osv. :thumb Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 jajajajaja jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen. jeg laga ikke noen hjemmelaga bombe men jeg stod VELDIG nærme da det smalt! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 jajajajaja jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen. jeg laga ikke noen hjemmelaga bombe men jeg stod VELDIG nærme da det smalt! hehehe! :pray Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Hahahahaha. Jeg tenkte ikke så langt.. :P Men godt å se at Donald-humoren er på topp.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Dra til Biltilsynet å få skrevet ut eierhistorikk på reg nr'et, så får du nok vite det du trenger. Så er det bare å finne telefonnummerene til de eierene som står på lista.. Bruker å gjøre det selv når jeg skal kjøpe bil.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 jajajajaja jeg er ikke den skarpeste kniven i skuffen. jeg laga ikke noen hjemmelaga bombe men jeg stod VELDIG nærme da det smalt! Der ble det ja. Tok litt tid, men det ble til slutt.:) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Dra til Biltilsynet å få skrevet ut eierhistorikk på reg nr'et, så får du nok vite det du trenger. Så er det bare å finne telefonnummerene til de eierene som står på lista.. Bruker å gjøre det selv når jeg skal kjøpe bil.. Eller 07-bildet som det heter på fagspråket.. :afro Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Der ble det ja.Tok litt tid, men det ble til slutt.:) ja dere kosa vel dere nå? :deng :deng Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Sender deg navnet på den som står reg som eier i MB systemet på PM! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Sender deg navnet på den som står reg som eier i MB systemet på PM! Shank you :D cheers Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg