Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

litt mer har skjedd, har ikke så mye bilder ennå, men forsterkerrack og midtkonsoll begynner å ta form, har brukt det meste av tid utvendig på bilen i det siste, tilpasse fangere å bygge ny eksos.. kommer bilder av det etterhvert som det er ferdig.

 

her er kassene i dashen klare iallefall:)

 

det ble eksagt 18liter på hver side:)

 

VD.jpg

 

S.jpg

 

j.jpg

 

her står det bare igjen å legge på dempematter:)

 

kommer mer etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner jo unektelig å se spennede ut Anders.

 

Blir utrolig moro å se, og forhåpentligvis høre, hva du får ut av dette.

 

Har du regnet noe på hvilken system Q mellomtonene får i den applikasjonen du kjører?

 

Hva kommer du til å dempe mellomtonekassene med? Tenker da på akustisk demping.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke regnet på noe, følger bare teknikerenes anbefaling, gjerne større kasser men det er ikke plass til stort mer, men dette skal nok fungere. hva som blir brukt av demping er ikke bestemt men jeg kommer sikkert til å prøve renset saueull tenker jeg.. så får vi se om det funer eller om det er andre ting som kan være bedre. først må dette bygges ferdig å testes så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke regnet på noe, følger bare teknikerenes anbefaling, gjerne større kasser men det er ikke plass til stort mer, men dette skal nok fungere. hva som blir brukt av demping er ikke bestemt men jeg kommer sikkert til å prøve renset saueull tenker jeg.. så får vi se om det funer eller om det er andre ting som kan være bedre. først må dette bygges ferdig å testes så får vi se hva som skjer.

 

Ok, var bare av ren interesse jeg spurte. Liker slikt jeg vet du :hammer

 

Saueull er nok ikke dumt, men jeg ville anbefale deg å prøve ut Rockwool også. Meget fine egenskaper.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:respect :wave SIKLE SIKLE SIKLE!!!!

 

Hmm...Dasj med 2x 18!!! liter er barskt!!! MEN autod: er ikke helt enig i det med franskmenn og druene!! :fire:

 

Mr. SQ: Hørt at glassvatt ikke er spes sunt for elementene og trodde dette gjalt steinull også jeg :confused: Har ikke hørt at noen bruker steinull før...hmm...kjekt hvis det fungerer da!!! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår