Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehehe, det blir gjerne slik, har ikke flere biler igjen nå:) så da må det bli bruksbil:) blir for kaldt å kjøre sykkel utover vinteren så jeg må bli ferdig snart:)

 

Synes du fortalte meg at det skulle bli ett enkelt prosjekt... Noe nsom har spora litt av her Anders ? Det dashbordet ser ut som at kan bli hårete..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du fortalte meg at det skulle bli ett enkelt prosjekt... Noe nsom har spora litt av her Anders ? Det dashbordet ser ut som at kan bli hårete..

 

 

hmmmm..ja.. jo... vet ikke helt jeg,synes ikke det har sporet av ennå da, men faen heller, kan jo ikke kaste inn slik utstyr, da funker det jo ikke, så det må gjøres bra i bånn, om jeg bare stripser kablene istedet for å bolte dem fast, eller om jeg bruker treskruer istedet for metriske, det DRITER jeg i nå:) dette skal bli en bil jeg skal ha det gøy med, og overhodet ikke en konkuransebil:) så. ikke noe batteriventilasjon for jeg synes det er helt latterlig på et slikt batteri, og ikke noe gitter foran elementene, for jeg har nok kontroll over armer og bein at jeg ikke ødelegger dem ved normalt bruk:)

men det skal se bra ut og det skal spille bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe batteriventilasjon for jeg synes det er helt latterlig på et slikt batteri,

 

Du har nok flere med deg på den meningen der :wave

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm..ja.. jo... vet ikke helt jeg,synes ikke det har sporet av ennå da, men faen heller, kan jo ikke kaste inn slik utstyr, da funker det jo ikke, så det må gjøres bra i bånn, om jeg bare stripser kablene istedet for å bolte dem fast, eller om jeg bruker treskruer istedet for metriske, det DRITER jeg i nå:) dette skal bli en bil jeg skal ha det gøy med, og overhodet ikke en konkuransebil:) så. ikke noe batteriventilasjon for jeg synes det er helt latterlig på et slikt batteri, og ikke noe gitter foran elementene, for jeg har nok kontroll over armer og bein at jeg ikke ødelegger dem ved normalt bruk:)

men det skal se bra ut og det skal spille bedre:)

 

Jeg er 100% totalt forbanna enig.... Amen for den :)

 

Har også droppa griller på mitt prosjekt, og har heller ikke bolta fast ledninger, og kommer heller ikke til å bruke metriske skruer... Mest pga at jeg bygger bilen for min mest for egen del, sånn at den skal låte best mulig, og se best mulig ut...

 

EMMA konkurranser kommer som en bonus, og har en liten baktanke om å stille i "expert sound only"...

 

Gleder meg så utrolig mye til å se dette ferdig, og å få høre på det...

Keep up the good work.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ord, Anders: nice:D

Flere bilder, eller? Du tar jo helt av med å bygge alt nytt...og det liker jeg!!!!

Er spent på å se utviklingen av dash og den rammesaken du bygget...

En dag vil jeg også lage alt fra scratch...

 

PS: solgt BMWen? Hvis ikke lover jeg å spille litt lotto i ukene som kommer:D

Tilbudet står fremdeles ved lag? I en pm for en GOD stund siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår