Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

Det her ser sykt bra ut !! Men et spm, hvordan kommer dashbordet til å bli seénde ut ? Skal dette lakkes i samme farge som bilen eller i plain svart ?

 

Gleder meg til å se det ferdige resultatet, og ikke minst høre det..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror de fleste blir overrasket over hva Anders skal gjøre med interiøret, det blir nok ikke helt som "varemerket hans".....

 

Er igrunn også litt spent på å se hva som kommer mellem setene og videre bakover.. Sinnsykt pen midtkonsoll han har laget også. Hadde jeg hatt civic fortsatt hadde han vært pent nødt til å lage to, hehe..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her ser sykt bra ut !! Men et spm, hvordan kommer dashbordet til å bli seénde ut ? Skal dette lakkes i samme farge som bilen eller i plain svart ?

 

Gleder meg til å se det ferdige resultatet, og ikke minst høre det..

 

 

vent å se:)

 

kommer bilder av dashen om ikke altfor lenge, skal begynne å lage den i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt mer i dag, er ikke så mye å se i dag egentlig men noen bilder har jeg da.

 

har slipt over skjøtene i midten og tilpasset rundt hele kanten mot "bilen" det er brukt polyuretan støpemasse for å tilpasse, (for mye til å sparkle)

det grønne du ser i overgangene mellom dekslene er glassfibersparkel.

 

IMG_1029.jpg

 

IMG_1030.jpg

 

IMG_1033.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et interessant produkt (hvis det er det jeg tror det er), fortell litt mer?

 

 

Kort forklart:

 

polyuretan plast: 2komponent plast, i utganspunktet flytende, blandes med fyllstoff for å få fast konstistens, lang herdetid(over natta) :) lang herdetid gjør at det ikke blir varmgang i materialet som igjen vil føre til at materialet utvider seg eller trekker seg sammen, det vil si at det samynligvis ikke passer etter det har herdet:) polyester og sparkel vil gjøre det i mer eller midre grad,

 

dette er et perfekt materiale der det skal bygges mye(tykt) det har en lav vekt og er ganske lett å slipe samtidig som det er solid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår