Gå til innhold

Bamsemoms: Mistet lappen :(

Ranger emnet


Bamsemoms

Anbefalte innlegg

fy fader, her snakker vi uretferdighet og maktmissbruk!

nazi snut er de vi ikke liker, hvorfor du i første postering "innrømmer" å kjøre litt for fort og senere benekte det er for meg litt rart, evt editer den posteringen.

 

at de dømmer deg utifra bråk fra eksosen er jo rart, siden dette var en sivil? politimann som skrev forelegg på en mopedist.

 

har han ikke målinger, du ikke underskrev og ikke samtykket har han ikke sak.

Ring klokken 8, bare for å mase.

 

stor medfølse fra meg!

 

PS: hvorvidt du gassa eller ikke, det er ALLTID snut hjem fra rud og til rud dene helgen, det burde du å tenkt på!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fy fader, her snakker vi uretferdighet og maktmissbruk!

nazi snut er de vi ikke liker, hvorfor du i første postering "innrømmer" å kjøre litt for fort og senere benekte det er for meg litt rart, evt editer den posteringen.

 

at de dømmer deg utifra bråk fra eksosen er jo rart, siden dette var en sivil? politimann som skrev forelegg på en mopedist.

 

har han ikke målinger, du ikke underskrev og ikke samtykket har han ikke sak.

Ring klokken 8, bare for å mase.

 

stor medfølse fra meg!

 

PS: hvorvidt du gassa eller ikke, det er ALLTID snut hjem fra rud og til rud dene helgen, det burde du å tenkt på!

 

 

takker.

 

Dette hendte i Drammen. Midt i Drammen. Jeg vet at jeg ikke har kjørt fort, og at han har hørt på lyden. Noe som blir veldig feil i denne saken.

 

Jeg ringer litt ut på dagen i dag for å få en klarhet i dette. Vis det ikke skulle gå bra, tar jeg å kontakter en advokat.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker.

 

Dette hendte i Drammen. Midt i Drammen. Jeg vet at jeg ikke har kjørt fort, og at han har hørt på lyden. Noe som blir veldig feil i denne saken.

 

Jeg ringer litt ut på dagen i dag for å få en klarhet i dette. Vis det ikke skulle gå bra, tar jeg å kontakter en advokat.

 

Har du ringt? hvordan gikk det?

Hele saken hørtes merkelig ut...

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det skal bety?

 

Bamsemums: Gi oss full rapport fra samtalen med juristen a, du kan ikke la de slippe unna med dette.. Politi burde jo vite såppas at det er umulig å fastslå hastighet på et kjøretøy på øyemål når det kommer rett mot deg.. Og lyden har da ikke noe å si.. Jeg kan kjøre i 60 i 1ste gir samtidig som det høres ut som jeg har 200..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det skal bety?

 

Bamsemums: Gi oss full rapport fra samtalen med juristen a, du kan ikke la de slippe unna med dette.. Politi burde jo vite såppas at det er umulig å fastslå hastighet på et kjøretøy på øyemål når det kommer rett mot deg.. Og lyden har da ikke noe å si.. Jeg kan kjøre i 60 i 1ste gir samtidig som det høres ut som jeg har 200..

 

Ikke bare det, var det ikke nattestid også? + at karen holder på med mopedisten. Synes detta bare er maktmisbruk. Er det ikke Drammenstidene avisen heter der? ellerno...gå til dem og snakk med en reporter dersom du ikke får tilbake lappen. + advokat som du kan få gratis.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dontcare4.jpg

 

Den tok jeg ikke sorry.

 

Skal ta å ringe politijuristen om ikke lenge og fortelle dere hva jeg får ut av samtalen.

 

Nettopp kommet hjem og trenger litt tid til å summe meg.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke lov til å skrive banneord her, så...hoon pitle!!

Dette MÅ vel gå bra i din favør? Hvis ikke er det noen seriøse skruer som er løs i hodene til de på stasjonen!! Det er jo helt latterlig at han SER og HØRER at du kjører fort....? Du kunne jo like gjerne sagt til ham at "jeg melder deg til politiet, for du ser ut som om du var med på NOKAS-ranet!!!" Han hadde jo helt svarte klær på seg?

Herregud...det henger ikke på greip en gang :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fan trodde det var bare hær jeg bodde politiet var så dumme:deng

Hadde en kompis som mistet lappen ved en like dum grunn.. Han gikk i 6uker og ventet..

Hvis du lager sak av det, noe du bør gjøre vis de ikke vil gi lappen til bake.. Vil de nok holde på lappen så lenge de kan før de må gi den til bake til dg..

 

Men lykke til..

Hold oss updated

2001 BMW 316I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt å ringt stasjonen.

 

Han som er saksbehandler for meg var ikke inne, mått prøve tilbake i morgen.

 

Den personen som jeg snakket med(var også politijurist) sa at jeg skulle skrive under på at jeg ikke vedtok indragelse av lappen på stedet.

Som dere har lest har jeg ikke skrevet under på noe som helst.

 

Personen jeg snakket med mente at dette var veldig rart og at hun ønsket meg lykke til i saken min.

 

Ja, han hadde helt svart dress. Så ut som gosthrider. :fire:

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghost-rider ja..hehe :D

Vel, jeg har sittet og ventet siden jeg skrev innlegget...håpet vel på positiv respons fra politiet, men dette var jo kjipt. Håper det går seg til i morgen!

For å si det slik: i morgen kveld vil jeg lese her at politiet trekker tilbake den jallatiltalen og gir deg lappen tilbake på dagen, samtidig som ghost-rider beklager til deg personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghost-rider ja..hehe :D

Vel, jeg har sittet og ventet siden jeg skrev innlegget...håpet vel på positiv respons fra politiet, men dette var jo kjipt. Håper det går seg til i morgen!

For å si det slik: i morgen kveld vil jeg lese her at politiet trekker tilbake den jallatiltalen og gir deg lappen tilbake på dagen, samtidig som ghost-rider beklager til deg personlig.

 

Ja, er vel sånn jeg ser det også. Men at ghost-rider him self stiller opp for å gi lanken tviler jeg på.

 

Som sakt så kan politiet ta lappen til hvem som helst uten grunn i 3 uker.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta var faen meg surt å lese!

 

gjør ikke akkurat folks inntrykk på purken særlig mye bedre!

 

 

Hvis det blir no mer tullball, diskusjoner etc, si med en gang at da går du til avisa med det!

 

Ønsker deg lykke til med saken, å håper du har att lappen kjapt!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår