MrControl Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 jeg kjørte uten framskilt.. men bakskiltet fikk jeg beskjed av dem om å måtte være på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Det er en fin gest å sladde skiltene. Spesielt for de som er ute på banen ettersom man blir sortflagget for å kjøre med showskilter på banen. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Mine bilder ligger her .. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Det er en fin gest å sladde skiltene. Spesielt for de som er ute på banen ettersom man blir sortflagget for å kjøre med showskilter på banen. da beklager jeg, viste IKKE at man ble sortflagget for å kjøre med show skilter.. :pray Ja jeg og fattern kjørte uten skilter forran, det var ikke noe problem:P Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 man blir da ikke svart skilta for å kjøre med show skilter.. dette både spurte jeg om + kameraten min kjørte med shooow skilter.. men man måtte ha ekte skilt bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Når folka står med skilt utstilt ser jeg ikke vitsen med å ta å sladde de. Men på banen skulle jeg kanskje ha gjort dem den tjenesten. Hvis jeg får hendvendelser så gjør jeg selvfølgelig det, men er ganske mye jobb. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Noen som vet om den hissige Mini Coopern var der i helgen? Eventuelt noen som tok bilde av den? Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 var 4 minier som kjørte. den med hayabuza motor (matt sort) den røde som han gamlefar kjører i racingserien (red and shiny) en "baby blå" en en racing mini. (turkis med racing dekaler og nr) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Noen som vet om den hissige Mini Coopern var der i helgen? Eventuelt noen som tok bilde av den? Den matt sorte? Har 3-4 bilder av den. Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Mitt Bidrag... Musikk og bilder i skjønn forening... cheers Kommer film også, mangla en kabel for å få lasta den inn... alacocaina http://vagner.jeje.je/filmer/haakon.sandberg/gatebilsept_1.wmv Noen som vet noe om den svarte 240en med hvite felger som vises i filmen på 3:58 (tiden)..? Lurte på hvorfor den hadde Berge og Co AS (Møller i Sogndal/Førde osv) reklameskilter.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Noen som har bilder av noen Mazdaer, vet at det blant annet var et par GT-R'er der. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Noen som har bilder av noen Mazdaer, vet at det blant annet var et par GT-R'er der. ja jeg har noen bilder av noen mazdaer, for det meste Jan Tore sin. legger dem ut i kveld;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Mye bra bilder folkens! Noen få bilder fra meg under m'm Speedy Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hvis de bryr seg om d så burde dem skru av skilta før dem kommer.... Eller la være og vise bilen sin der !!! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 har gått gjenom alle bilder ! vet ikke om jeg skal bli oppgitt eller begynne å grine.......... INGEN TOKK BILDE AV DEN SVARTE VOLVO-142??!!!! :eek: :mad: sick :confused: Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg