Gå til innhold

Bilder fra Gatebil september.

Ranger emnet


Johnny86

Anbefalte innlegg

  • Svar 284
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe da har du bladd i gjennom MANGE bilder Tony, jeg var bare på gokart banen på lørdag, var der lenge hehe. For da jeg hørte at ikke det var kommet no særlig nytt der nede på søndagen gadd jeg ikke å gå dit, rakk egentlig ikke heller, beskriv denna bilen kort a Tony, kanke huske å sett noen 142'r "utover det vanlige" der nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da har du bladd i gjennom MANGE bilder Tony, jeg var bare på gokart banen på lørdag, var der lenge hehe. For da jeg hørte at ikke det var kommet no særlig nytt der nede på søndagen gadd jeg ikke å gå dit, rakk egentlig ikke heller, beskriv denna bilen kort a Tony, kanke huske å sett noen 142'r "utover det vanlige" der nede...

 

tja , den er veldig senka og svart med sota ruter bak og fette 18'' toms felger trur jeg eller 17'' og trimma var ett litte gløtt på panseret så jeg så den var doble webbere og lindqvist topp deksel, tja var vel det jeg husker ....

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V8 i hvert fall...

Hvor i landet kommer den fra..?

Siden den har Møller (VW/Audi) Sogn og Fjordane-reklame-skilter..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk forbi den svarte 142'n å fikk sååååå lyst til å ta bilde, men hadde jo seff ikke med meg kamera den gangen.. Noen som la merke til den gule partybussen min på parkeringa da? :D vi kom lørdag ettermidag og da var seff campingen full og vi ble sendt bort til parkeringsplassen.. tenkte først at det ville bli en drit kjedli kveld på en tom parkeringsplass, men jeg hadde med en lite fint PA anlegg å generator å nok bensin, så det ble jammen litt liv på parkeringa den kvelden.. var vel rundt 15 andre som også måtte sove på parkeringa, som kom bort til bussen.. Var bare å samle seg rundt lyden cheers Er litt skuffa over at parkeringa ikke var campingplass denne gangen.. den campingplassen dems så jo ikke akkurat så stor ut.. Men neste år skal jeg komme på torsdag å sansynligvis med egen racing traktor (240) å da SKAAALL jeg inn på gokart banen azz!! :disco

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke viper dette... jeg og viper stod på samme side og tok bilder for det meste under babeshowet, i sammen med deg tror jeg?

 

selv stod viper helt ute ved publikum og jeg stod helt inn imot scena...

 

Oki! Bare lurer fælt på hvem han var. Prata masse med han på banen både lørdag og søndag, og når det var babeshow på scenen. Men fikk aldri med meg navnet hans, også tok han bilder freelance, så aner ikke hvor han legger de ut!

2008 Saab 93 1.8t BioPower

x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker ikke:(

 

Joda..funker hos meg iallafall..menneh..3+kb/s er ikke mye å skryte av akkurat da..over 1 time på 10 mb..menmen..

 

Det står en sånn Right Click and select 'Save Target As' to save

ting på høyre på siden der..trykk på den.. :)

 

http://uploadhut.com/view.php/328774.mpg

88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der bare på søndag sammen med Laaars og LaStrada fra forumet...

Vi ankom i denne fete kjerra! (Vi fikk nok av blikk for å si det sånn)

HPIM0491.jpg

Dekorert av "Asker Car Customizing", eler... Laaars da :rolleyes:

 

Legger ut de jeg ble mest fornøyd med...

 

HPIM0495.jpg

HPIM0496.jpg

HPIM0502.jpg

HPIM0519.jpg

HPIM0520.jpg

HPIM0537.jpg

HPIM0540.jpg

HPIM0598.jpg

 

Og så en liten artig film med en DEL røyk!

http://livsnytere.net/bilder/gatebil/HPIM0557.MPG'>http://livsnytere.net/bilder/gatebil/HPIM0557.MPG

 

 

Resten ligger her:

http://livsnytere.net/bilder/gatebil/

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk forbi den svarte 142'n å fikk sååååå lyst til å ta bilde, men hadde jo seff ikke med meg kamera den gangen.. Noen som la merke til den gule partybussen min på parkeringa da? :D vi kom lørdag ettermidag og da var seff campingen full og vi ble sendt bort til parkeringsplassen.. tenkte først at det ville bli en drit kjedli kveld på en tom parkeringsplass, men jeg hadde med en lite fint PA anlegg å generator å nok bensin, så det ble jammen litt liv på parkeringa den kvelden.. var vel rundt 15 andre som også måtte sove på parkeringa, som kom bort til bussen.. Var bare å samle seg rundt lyden cheers Er litt skuffa over at parkeringa ikke var campingplass denne gangen.. den campingplassen dems så jo ikke akkurat så stor ut.. Men neste år skal jeg komme på torsdag å sansynligvis med egen racing traktor (240) å da SKAAALL jeg inn på gokart banen azz!! :disco

tror nesten alle la merke til dere. dere spilte tsjeriou på slutten. det var det siset jeg hørte fra dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki! Bare lurer fælt på hvem han var. Prata masse med han på banen både lørdag og søndag, og når det var babeshow på scenen. Men fikk aldri med meg navnet hans, også tok han bilder freelance, så aner ikke hvor han legger de ut!

 

Ok. Ja han var ivrig ihvertfall. Han hang bokstavlig talt over meg når de drev å auksjonerte bort t-skjortene til hafsengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår