Volvo240R Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Fikk litt hakeslepp når jeg kikka gjennom filmen fra lørdagen her ja !!!! Bilde1 Bilde 2 cheers Den satt !! :respect :scared jerkoff :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsola Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hallo! Nu är jag hemma efter min andra "Gatebils treff" var på Rudskogen förra hösten med! Men i år så fick körde även på banan själv för första gången i mitt liv, jag fick prova kompisens Evo6.a :drive2 Någon som har en FILM :hammer Vill passa på och säga att "Norge rockar" Mvh L-O. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Noen som har film av Mustangen som kjørte ut i langsvingen? :drive2 Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodius Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Vil påstå at det er farlig å gå med et slikt skjørt uten truse på et treff med en gjeng kåte gatebilsentusiaster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Fikk litt hakeslepp når jeg kikka gjennom filmen fra lørdagen her ja !!!! Bilde1 Bilde 2 cheers Hakeslepp ja... :omfg Noen fler som har bilde av hun der? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 jeg så hu der også fy F***!!!!!!! det er sykt ass bra noen fikk tatt bilde ! cheers hellothere Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Vil påstå at det er farlig å gå med et slikt skjørt uten truse på et treff med en gjeng kåte gatebilsentusiaster Ho hadde på seg svart g....så det når ho bøyde seg på paneret... Men farlig er det,var litt av en gjeng som drev å fulgte etter ho der ho gikk..hehe... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Noen som har bilde av ulykka i Slakter'n idag? Da snakker jeg om det der en eller annen tar Thomas's 240 på INNER'N I SLAKTER'N, og flekker av'n nesten hele fronten?!?!?! :hammer Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hvorfor drar dere ikke på strippeklubb eller noe? Virker som dere går helt av skaftet med en gang dere ser noe pent av det motsatte kjønn :P Her er mine bilder fra søndagen (desverre lite lettkledde jenter men desto mere biler, for de få her inne som liker sånt): GATEBIL SØNDAG (Msn-spcae sak :P Ikke det beste men gratis) Hvis noen ønsker noen av bildene i bedre kvalitet så er det bare å sende en IM :) Sneakpeak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Var endel fete biler der, men synes ikke det var like bra som før. Var der kun på søndagen, kan hende det var bedre på lørdag..Tok iallfall bilde av to biler jeg falt litt for:) http://i8.photobucket.com/albums/a28/nismoracing200/gatebilhst2005020.jpg http://i8.photobucket.com/albums/a28/nismoracing200/gatebilhst2005006.jpg Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Noen som har bilde av ulykka i Slakter'n idag? Da snakker jeg om det der en eller annen tar Thomas's 240 på INNER'N I SLAKTER'N, og flekker av'n nesten hele fronten?!?!?! :hammer Tulling.... Det er IKKE l o l.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Kommer med bilder,men enn så lenge er det noen som fikk tatt bilder av ho? Det skjørtet var som ypperlig valg ;) Hehehe hu ja, vi sto ved den trappa opp til den verandaen på bygget i depoet, så plutselig ere flere gutter som hoier osv, da er hu her på vei opp den trappa som er sånn "spiral" trapp, gjennomsiktig trinn osv =) Folk tok mye bilder gitt, og der oppe fikk a en del oppmerksomhet og alle prata om a hehehe :D Hu var ålreit hu =) Kommer med bilder snart jeg! Nettop kommet hjem =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Kommer med bilder,men enn så lenge er det noen som fikk tatt bilder av ho? Det skjørtet var som ypperlig valg ;) jenta heter Rebecka (20) og er fra askim.. er snakk om at ho skal bli gatebil babe, så vi får se.. så for de kåte her inne, her er en link til naken bilder av ho :p http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php?KatID=2&ArtID=2460 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Noen som tok bilder/film da jeg jagde den Viperen og oljen "kom" ut av motoren min? Tror det ligna mye på Blodstrupmoens "dirty trix"... hellothere Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Tulling.... Det er IKKE l o l.. Hva mener du "det er IKKE"??!! Fakta faen det! Jeg fikk ikke sett hva som nøyaktig skjedde, men hvistnok skal Thomas ha lagt 240 bredt i slakter'n, og på vei ut av svingen kommer en fyr på innerside av han i en Ford og det smeller sammen.... Sto oppe på platå å hørte dem diskutere hvem sin feil det var.. Der så jeg også på bilen hans... Trist syn... Fronten er borte,sammen med litt lykter og diverse.... Panseret så litt merkelig ut etterpå også, akkurat som det ikke passa helt og hadde "banan form" i lengde retningen.. Noen som har bilder/film? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg