AndySix Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Her er noen av bildene jeg tok på BilExpo i Arenum i Bergen i dag om noen er interessert. Skulle vel være litt for enhver tenker jeg.. Pga meget dårlige foto/lysforhold, så ble ikke alle bildene så bra.. :rolleyes: Men her ligger de i hvertfall: http://www.andycam.net/view_album.php?set_albumName=bilexpo03 Edit: ny og bedre url ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 har man lakkert bilen sin? nå: før (den bilen bak, eventuellt NM i klistremerkebilen): jeg syns dem likna... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Originally posted by pcBaktus har man lakkert bilen sin? jeg syns dem likna... Stemmer! Han har også hengt på E46-front Eg ruller over fjellet til utstillinga imorra. Skal bli godt å få blåst rein kjelen! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 kanke han fyren bare gi opp?....... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Originally posted by rdl kanke han fyren bare gi opp?....... Blir litt feil å si egentlig. Skulle vært der selv og sett bilen i RL , og da tror jeg du kanskje hadde fått et annet inntrykk. Den ser faktisk MYE bedre ut NÅ enn det den gjorde før. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 aaaah den bilen var det digg lyd i jerkoff jerkoff Andy156: tok du ikke bilde av M5`en ?:( ferrari.bmp Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by pcBaktus har man lakkert bilen sin? før (den bilen bak, eventuellt NM i klistremerkebilen): jeg syns dem likna... Stemmer visst det! Nummerskiltene er de samme ja. Den ser MYE bedre ut nå i hvertfall. Nå er den jo faktisk ganske fin. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Lars aaaah den bilen var det digg lyd i jerkoff jerkoff Andy156: tok du ikke bilde av M5`en ?:( Var det en M5 der? Hvor sto den!? Jeg liker da BMW såpass at jeg burde ha fått det med meg.. Men merk hvor mange bilder jeg har tatt av stylede Audier hehehe ;) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by rdl kanke han fyren bare gi opp?....... Den blei mye finere nå enn det den var før da. Men, den fargen var jo ikke den fineste akkurat. Og vi må vel bare vente før han klistrer på all slags dritt da :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Andy156 Var det en M5 der? Hvor sto den!? Jeg liker da BMW såpass at jeg burde ha fått det med meg.. Bil & Tele sin stand, til venstre for Testa'en og gjemt bak en Audi 80. Originally posted by Andy156 Men merk hvor mange bilder jeg har tatt av stylede Audier hehehe ;) Nok ;) Ganske fett arrangement! Men hvor har de hovve' når det ikke står EN annonse i avisen eller noen som helst markedsføring? Hadde det ikke vært for at en kompis tipset meg, hadde jeg ikke ant det var denne helgen. Nå var det iofs bra med folk i dag, så jungeltelegrafen funker antakelig... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by spenol Nok ;) Ganske fett arrangement! Men hvor har de hovve' når det ikke står EN annonse i avisen eller noen som helst markedsføring? Hadde det ikke vært for at en kompis tipset meg, hadde jeg ikke ant det var denne helgen. Nå var det iofs bra med folk i dag, så jungeltelegrafen funker antakelig... Oki, ikke en annonse??????? Det har vært snakket om på Radio 1 HELE den siste uken, pluss at det har stått om messen FLERE ganger i BA også den siste uken. Er nok ikke bare jungeltelegrafen som har vært ute å gått her nei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Det var nok ikke en Audi 80 den sto gjemt bak det var en Volkswagen Caravelle;) *pirke pirke* hehe Idag kom jo de inn med en Audi s2 Sedan oxo:) dønn orginal og strøken den M5`en var splett ny og 430hk. Han som eier den eier oxo den svarte Ferrari`en som sto på Bil&Tele sin stand. Var en bra gjennomført Messe med masse folk og biler:) Thumbs up! Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by turbotrille Oki, ikke en annonse??????? Det har vært snakket om på Radio 1 HELE den siste uken, pluss at det har stått om messen FLERE ganger i BA også den siste uken. Aha, der har vi forklaringen. Jeg holder meg til kvalitetsmedia :D Seriøst så har jeg da vært innom Radio1 noen ganger (men hører ikke på radio så lenge om gangen) og lest et par BA den siste uken, har ikke sett noe som helst. Det sto en eneste linje i "det skjer" på sistesiden i BT. Den oppdaget jeg da jeg sjekket opp om det virkelig var noe. Ingen annonser verken i BT eller BA fredag, ikke engang i rubrikkannonsene. Originally posted by turbotrille Er nok ikke bare jungeltelegrafen som har vært ute å gått her nei.... Ikke bare, da. Men sikkert for en stor del. Greien er jo at det skjer så lite "åpne" bil-arrangementer i Bergen at ryktene går og folk strømmer til uansett. Hadde dette f.eks. vært en konsert med et sånn passe ukjent band, hadde arrangøren slitt alvorlig med en så dårlig annonsering. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Lars Det var nok ikke en Audi 80 den sto gjemt bak det var en Volkswagen Caravelle;) *pirke pirke* hehe Idag kom jo de inn med en Audi s2 Sedan oxo:) dønn orginal og strøken Var det en S2? Ooops. :) Den sto i alle fall "utenfor" M5'en, og bleiknet liksom litt i interessenivå... Jeg vil forresten be om unnskyldning til alle som sklei i slevet mitt rundt Shelby-'stangen og falt og slo seg. :D Originally posted by Lars den M5`en var splett ny og 430hk. Han som eier den eier oxo den svarte Ferrari`en som sto på Bil&Tele sin stand. Ok, var den norsk-eid? Jeg lurte litt siden den hadde engelske skilter. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1380461448 Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Lars Det var nok ikke en Audi 80 den sto gjemt bak det var en Volkswagen Caravelle;) *pirke pirke* hehe Idag kom jo de inn med en Audi s2 Sedan oxo:) dønn orginal og strøken Den S2 sedanen hadde RS2 front, så dønn orginal var den nokk ikke *pirke pirke* :) Siter Speed does not kill, but lack of judgement does. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg