Tsbusa Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Hadde en ganske artig Volvo sang liggende, og tenkte jeg skulle dele den. last ned de som vil: Jævla Volvo NEI; er ikke Volvo 142 sangen. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Hadde en ganske artig Volvo sang liggende, og tenkte jeg skulle dele den. last ned de som vil: Jævla Volvo NEI; er ikke Volvo 142 sangen. Huff a meien... :hammer hehe.. Da må jeg heller anbefale Vassendgutane - Granada... Den er fet... :D Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Frode Saeverud - BMW Den syns jeg er veldig fin, selv om jeg ikke kjører BMW :) Skikkelig knall om sommeren... =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Sie Gubba - BMW`n Sie Gubba - Helg, 240 og fest Anbefalles :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 16, 2005 Rapporter Share Skrevet September 16, 2005 Hadde en ganske artig Volvo sang liggende, og tenkte jeg skulle dele den. last ned de som vil: Jævla Volvo NEI; er ikke Volvo 142 sangen. haha....Eddie Meduza jo...den svenske raggar kongen... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Har`n allerede, den pluss minst 150 andre sanger av kongen, jævla bra musikk sjekk ut gasen i botten, alt som har ordet ragger i tittelen, det er mange, vår gamle opel, og det meste andre. genial musikk, påstå noe annet så får du stryk. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Tsbusa: Ikke sleng ut gamle Meduza sanger da... Har ikke 242 vettu.. Over 2 år siden den ble solgt, så liker ikke han lenger.. Forutenom Flickorna i Småland og Kåta Marie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Huff a meien... :hammer hehe.. Da må jeg heller anbefale Vassendgutane - Granada... Den er fet... :D den fikk du av meg, din bleie! Sange er jo Eddie på sitt beste :D for de som ikke har hørt om han, Eddie meduza, død av drukkenhet. :pray Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d0rk Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 anti epa - volvo 240 ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg