ekkoj Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Dette blir jo riktig bra Ekkoj.... Jeg er glad for at jeg ikke ble med på prosjektet. For dette hadde jeg ikke hatt tid til. Du har fått gjort rn del siden jeg var innom da... Hilsen han i rød genser som heller ikke bruker vernebriller med vinkelslipern. Jasså, fått rota deg inn her du også? :) Det tar litt tid ja, mer jobb enn jeg hadde regna med.. håper ikke du har brukt all tiden siden vi snakka i telefonen istad til å lese her? :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Jada....men det fins glipper i skjema ;)DEt kommer nok flere sjanser... Ser for meg at jeg kommer til å stikke innom og kjøpe mer biter av dere :) Var jo ikke akkurat noen ogerpris Lars tok for den døra :) Også må jeg jo stikke innom og mobbe Nina Marie litt når min er lakka... Kikka på Lusa når jeg først var der, Hun har litt og jobbe med hun også:) Den grå trenger litt TLC. Alt er klart :D Alles Klar, godt å høre, du får bare passe på å få tid til å jobbe på din egen bil da, ikke bare alle andres :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Alles Klar, godt å høre, du får bare passe på å få tid til å jobbe på din egen bil da, ikke bare alle andres :) Er det ikke greit å eksperimentere på andres biler før man begynner på sin egen da? Min grønne einser har jeg hverken budsjett eller timeplan på. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Er det ikke greit å eksperimentere på andres biler før man begynner på sin egen da?Joda, du har et poeng, men nå virker det jo som om du er "stø nok" på hånda fra før da :) Min grønne einser har jeg hverken budsjett eller timeplan på.Grønne? Lusa? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Grønne? Lusa? Den grønne på andre siden av Jettaen... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Den grønne på andre siden av Jettaen...Aha, da er jeg med :) Takk for sist forresten :) Må bytte om litt på de hengslene til døra, men utover det regner jeg med at det går bra. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindapus Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Itj førr å varra stygg ekkoj.... :confused: men æ syns det herre sjer ut som ett uendelig røsthålk prosjekt babyhmm? Siter 2000 Passat 115Tdi Pd Variant som fortiden ruller på 17" vinterhjul..... H-R fjærer. Coilover kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Einsern til ekkoj er da ikke så rusten? ;) Skal se 76 opel rekorden min :P Den er det rust på den :D Men ikke håpløs ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Har du tenkt deg oppover idag eller ekkoj??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Itj førr å varra stygg ekkoj.... :confused: men æ syns det herre sjer ut som ett uendelig røsthålk prosjekt babyhmm?HEHE, It ink I know you... :p Einsern til ekkoj er da ikke så rusten? ;) Skal se 76 opel rekorden min :P Den er det rust på den :D Men ikke håpløs ;) Er bare Lindapus som er sjalu :) Har du tenkt deg oppover idag eller ekkoj??? Jepp, var bare litt trøtt på morran idag, Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jolle Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 håper ikke du har brukt all tiden siden vi snakka i telefonen istad til å lese her? :) Jeg brukte litt tid på tråden ja... imstupid Siter "litt til har vel aldri skadet noen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Stuket sveiseapparatet eller .. :hammer NICE verksted forresten :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 mest pussing det går i her vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 :assman :assman :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindapus Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 ja du veit vel kæm æ e ja hehehehehe men æ har jo sett bilen live så skjønner jo tegninga...hehehehe veit du vil slå meg :hammer litt når vi treffes men spørs hvem som får mest???? :wave Og nei er ikke misunnelig bare liker og gjøre ekkoj litt irritert... Siter 2000 Passat 115Tdi Pd Variant som fortiden ruller på 17" vinterhjul..... H-R fjærer. Coilover kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg