henning_dt85 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ble skikkelig gromm einser du har mekka ekkoj, men hold enda en finger på orginal baklysa :D Du må si til han karn som eie den sølv blåe Golf/poloen at radiatorn hannes e lækk, sidn all kjøleveska har rent ut... Volkswagen altså.. blah Sorry, det var en liten oljelekkasje fra min ( den røde lengst til høyre) :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Sorry, det var en liten oljelekkasje fra min ( den røde lengst til høyre) :D Var DU der? :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 sjefs tralle.. er sååååå misunnelig. ...skal den selges? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Var DU der? :P Jepp det var jeg :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lid Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Dette ble utrolig bra, gleder meg til å se den live. Livet blir fattigere når vi ikke lenger får fulgt prosjektet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Jepp det var jeg :) HÆ? Var det DEG? :P Balle ass! Sorry denne litt stygge bemerkningen, men var det du som kom med hu dama i den alt for høye Golfen? :P Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Forresten Joachim, tok noen 10-15 bilder av din Einser. Kan godt legge dem ut her, hvis du har lyst :) De ble av brukbar kvalitet, faktisk :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tahoe86 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Gratulerer med bilen, det ente jo bra.. hehe.. Var det stian som trakk deg..?? Siter Knut Større jo bedre.. :-} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Etter å ha hatt Einseren slept til verkstedet etter vårmønstring på Die Aller Vaerste gikk golfmafiaen igang med fiks og triks. Vi fant ut at Klutsjen på einseren var helt gåen i splinsa i midten. "Ny" kløtsj ble hivd inn på rekordtid av RA og Kaldblod Undertegnde i gang med å justere giroverføring RA og jeg skulle til Grorud og justere tenninga... Fikk bilen til å gå helt suverent før vi dro... Dro på litt ut, og vips, så kom det lite hyggelige lyder fra motorrommet...... Tauing måtte til... "heldigvis" var det bare et drivledd som hadde ryki... Fant det ut midveis i å ta ut girkassa for andre gang på like mange dager. Lang historie gjort kort så fikk vi på ny aksling med drivledd og ut igjen bar det... Etter å ha "rast" 3 lagre på like mange dager, det siste på vei til valdres-treff fant vi ut at det var kombo av flenser, girkasse og akslinger på bilen slik at drivleddene rett og slett knuste etter tur... Resultatet blei tauing i 15 mil til Leira.. Søndagen fikk vi super hjelp av Jan Brede og Andre Fra Valdres lokallag. til å skaffe ny girkasse og drivakslinger samt lån av garasje for å bytte. på 25 minutter var den gamle kassa ute Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hehe.. så bra den har blitt.. men synd med alle småfeilene som dukke opp... men stå på.. KONGE fet bil altså..!!! :smilbmw Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Litt mer update her... eller bilder ihvertfall: Kaldblod ligger under og byttergirkasse Cabben til Rakriste Overraskende snøfall og nilen til Kaldblod mandag morgen: Litt trøblete å snu på smal vei med snø.. noter bakhjulet: Brøytebil: Kolonne hjemover: Meg og RA, takk til Kaldblod for photoshopping: _________________________________________________________________ Til alle dere som har skrevet inn og gitt meg positive kommentarer. Takk takk!!! Har vært litt trøblete å få svart siste uka i og med at jeg har "bodd" på verkstedet, skal forsøke å bli litt flinkere fremover Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hehe, så bra. Kolonnen, altså. Kjipt med alle barnesykdommene, da. Gjennom det meste nå? Lykke til videre :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Var d brøytebil du kalte det? Vil nå heller si Skrape.. :smilbmw Men i vertfall BRA å se den på veien... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doc1603 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Så du kommer på treffe i oslo den 13 mai eller. Siter Volvo 240 Glt 1988 b23e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Så du kommer på treffe i oslo den 13 mai eller. Treff? Edit : Daniel? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg