Gå til innhold

Blå Skyline i Trondheim

Ranger emnet


Xplod

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var på super street treff i Haugesund for ei stund tebake. Der va det ein R34 skyline...(tror ikkje den e registrert for gata) :D den kommer vel fra bergen. Uansett Dritrå lyd i den. Kjørte bak den et stykke med vinduet oppe, -sinnsyk lyd til å få frysninger av... I Haugesund er går det en del skyliner også, men av typen R33... :)

 

RIMG0164.jpg

 

IMG_0164.jpg

 

IMG_0115.jpg

 

IMG_0114.jpg

 

RIMG0170.jpg

 

IMG_0126.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyline1.jpg

Skyline3.JPG

 

Denna?

Hvor er de bildene tatt?

Det der ser ut som den Skyline som var med på Autofil, den var ganske ofte å se på Bjørnstad Bil tidligere, men nå er det lenge siden jeg har sett den.

Noen som vet hvem som eier den bilen nå?

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på super street treff i Haugesund for ei stund tebake. Der va det ein R34 skyline...(tror ikkje den e registrert for gata) :D den kommer vel fra bergen. Uansett Dritrå lyd i den. Kjørte bak den et stykke med vinduet oppe, -sinnsyk lyd til å få frysninger av... I Haugesund er går det en del skyliner også, men av typen R33... :)

 

RIMG0164.jpg

 

IMG_0164.jpg

 

IMG_0115.jpg

 

IMG_0114.jpg

 

RIMG0170.jpg

 

IMG_0126.jpg

 

 

 

det er den lyseblå der jeg mener han kanskje har sett, kim hapi sin, rundt 900 hk el no..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg og så var mørkere blå. Tror den var ganske original utseendemessig. Den fra Bjørnstad bil tror jeg går i trondheim en plass. Så står det en r33 på nidarvoll ofte. ser den ved statoil stasjonen der minst en gang i uka.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Skyline som det er snakk om i tråden her har en mørkere blå farge enn den som det er bilde av i tråden. Var å så på bilen da den sto utenfor Bjørnstad Bil i dag.

 

For de som ikke vet hvordan bilen ser ut, så er det et bildet av den på side 47 i det nye Gatebil bladet, bildet er fra Rudskogen treffet i Juni.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo 2 brødre som har 2 r33 skyline'r på jakobwsli da.. en mørkeblå som ligner litt på bjørnstad sin med skilter, og en hvit en uten skilt. så kan være den blåe jæveln, for den er jo overalt.. så det er nok ikke en så syk bil dere har sett..

 

PS: tror bjørnstad skylinen som var i autofil er solgt til østlandet en plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den nye bilen til Bjørnstad bil dere har sett ja. En småpen R34.

R33'en har de solgt.(men den er eid av en i tr.heim).

 

Dessuten så er bilen min svart Stig Roar..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo 2 brødre som har 2 r33 skyline'r på jakobwsli da.. en mørkeblå som ligner litt på bjørnstad sin med skilter, og en hvit en uten skilt. så kan være den blåe jæveln, for den er jo overalt.. så det er nok ikke en så syk bil dere har sett..

 

PS: tror bjørnstad skylinen som var i autofil er solgt til østlandet en plass?

 

så den mørkeblåe en dag, bor jo like borti høgget her, var hvite skilter ja og en ganske kvass lyd!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår