Gå til innhold

Har kjøpt meg 740 Tic :)

Ranger emnet


Glenn`

Anbefalte innlegg

Ja...da har jeg endelig fått min første volvo :) Ble 1988 mod 740 Turbo som er gått 320000.Meeeeeen,motoren er en 97mod 230FK med chip,t16 turbo,justerbart bensin trykk å litt snacks.Den er gått ca.140000km og sparker rimelig unna.Var og henta den i Trondheim igår...Bilder og mere info kommer litt senere.Til da kan dere se noen bilder i salgs annonsen:

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=856946

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

turboen lader 1,2.ser ikke ut som det blir noen bilder idag.har nettopp kommer hjem å er sliten.men senere i uka blir det nok bilder ja :) må vakse den først.er så skitten ;) 1000 metringene er ikke på,da jeg ikke fikk di med bilen

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil, var fin denna ass :)

 

Hvor mye måtte du ut med for den da?

 

Hvis jeg skal si min mening om hva som bør gjøres så blir det følgende:

 

La dem øyelokka være på, eller selg dem. Ta av de teite klistremerkene på side-skjørtene, fjern det sjakkbrettet nederst på bakdøra, ta vekk merket på høyre side bak.

 

Må bare si at detta var en veldig pen bil :)

 

Fikk du med eiker-felgene eller?

Hva slags interiør sitter i?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fette hardt!

ellers så må æ si at bilen e rå, ettersom æ mistenk at brodern nu kjør i fra mæ e æ nu på leiting etter ny motor tell stæsjavogna... ;)

 

uansett grattis igjen med ny bil! bra vi holder standaren oppe!

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff...igår ødela jeg et nytt dekk(215/40-17) og muligens en av eikerfelgene mine!!! anger2 :( :fuckme2: fucku :mad: onfiredevi angry :iconsm så blir vell kanskje nytt til sommern igjen.Fae* også!!!

 

 

Kantkjørte du?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.tror det har lekt litt å litt.pungerte jo 5 minutter etter jeg kjøpte bilen.så fikk jeg dekket plugget.plutserli 2 dager etter var det flatt.dette var midt på en hovedvei så jegg kjørte 20m for å komme av veien.har muligens "skjært" litt i dekket med felgkanten da.for det var masse småhull rundt dekket på samme stripe liksom,hvis du skjønner.dekket var jo bare 1uke gammel og.215/40-17.di sa det ikke var vits å fikse en gang

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår