Gå til innhold

1000-metringer

Ranger emnet


FiveTen

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har to stykker inni grillen, med 100w pærer, hadde også noen kraftige klare grøftelys rett under skiltet...

 

ble stopper i rutinekontroll av politiet i oslo, og fikk beskjed om å skru den sånn at de ikke fungerte.. tok av en ledning og fikk kjøre videre uten mere bråk.. hadde også bilen full av fulle ungdommer på vei hjem fra byen,,

 

Mister heller ikke noen merkbar effekt av å ha de bak grillen etter min mening..

du har ikke lov å ha ekstralys på bilen, som ikke fungerer!!

ellers, er det krav om at du får stillt inn lykter riktig, samt det er noe regler om hvor mye LUX du får lov å ha.

 

lyktene må også være E merkede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Reflektorer blir svekket over tid med pærer med masse watt. Merka det godt på gamlelysa mine. Hadde kjørt med 2x Hella 3000 en god stund, og kjøpte en til for å ha 3stk. Og da merket jeg godt at den nyeste lyste mye skarpere enn de 2 andre.

Nå har jeg forresten 130w pærer i 2 Bosch 225 og 100w i en hella 3000.

Har 8stk 130w pærer liggende, så må jo bruke dem :)

I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke

-03 Mazda 6

x93 Mazda 323 GT-R

x91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100w og 100/80w H4 er knæsj.. lyser da brukbart nok, mange idioter som blender men er da bare å setta på att fultlysa det:D Park i 1000 metringa er ikke lov, pga det ikke er lov med parklys mer enn 40 cm fra hvert hjørne..

"We ride together, We die together, Volvo boys 4 life"

Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun lov med 1 parklys på hver side også.

 

Kjører forresten med 100/90 w biltema mega blue, anbefaler ikke disse da de ikke akkurat er blå, de blåeste pærene de har laga er i katalogen, er hvitt lys, men ville hatt litt blåskjær i lyset.

 

Men på Granada anbefaler jeg ikke dette uten lysrelè.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært mk.I hadde det ikke vært no problem, men tidligere eier hadde montert disse pærene uten relè, så lysbryter var svidd, ledningene til tenningsbryteren var skøyta etter bilen var bygd om til auto så skjøtene der var svarte og ett spenningsfall på 4-5volt på pærene, det var forskjell etterpå.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår