Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Får kansje corrado seter i skinn nå, så tenkte jeg skulle ta å skifte trekk i gulvet å lurer på kordan æ ska jør d før å få d bæst mulig.. er jo gråe skinnseter så tenkte jeg skulle trekke det om i grått:) hvis noen har å selge elr veit kor æ kan få bestilt et stoff som er bra, så si ifra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 gulvet har så ujevnt underlag at du ikke kan trekke det. det vil se forferdelig ut, og vil ikke fungere når det kommer fukt til, og teppet vil løsne, pluss at det vil krølle seg når du prøver å strekke det på.. vil også se helt jævli ut.. få tak i en sort gulv teppe til golf du.. har ett, men orker ikke sende.. finnes i overflod... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 gulvet har så ujevnt underlag at du ikke kan trekke det. det vil se forferdelig ut, og vil ikke fungere når det kommer fukt til, og teppet vil løsne, pluss at det vil krølle seg når du prøver å strekke det på.. vil også se helt jævli ut.. få tak i en sort gulv teppe til golf du.. har ett, men orker ikke sende.. finnes i overflod... oki:) mn går det ikke ann å trekke over det som er der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Du får jo kjøpt tepper til Golf i mange farger, sikkert grått også :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Du få rjo kjøpt tepper til Golf i mange farger, sikkert grått også :) Veit du kor æ kan prøv å se elr hør om d?:) kordan lasta mn opp bilda fra pc`n?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 oki:) mn går det ikke ann å trekke over det som er der? nei, det går ike an å trekke det, med mindre du er profesjonell, og enda da er det vanskelig.. men som sagt, så har vel empi laget noen uorginale tepper.. hvis ikke har du de original fargene å velge mellom.. sikker på at det finnes grå tepper og.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 oki:) takker for svar :popcorn nån som kan førtæll mæ kordan æ lasta opp bilda fra maskin? :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg hadde grått i min.. rev det ut og la inn svart.. er litt jobb men gjort på noen timer:) ville gått for svart.. grått blir fort skittent Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg hadde grått i min.. rev det ut og la inn svart.. er litt jobb men gjort på noen timer:) ville gått for svart.. grått blir fort skittent tror det blir svart ja;) har du senket din 40mm elr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 jeg skulle hatt svart jeg og.. (eller, jeg har svart liggende) men stress og rense.. har grått i min nå... ser LITE pent ut med grått teppe skal jeg si Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 er nok senket litt mer enn 40 ja litt jalla senk men skal ha gewinde.. dess lavere dess bedre.. bare penga det står på:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 er nok senket litt mer enn 40 ja litt jalla senk men skal ha gewinde.. dess lavere dess bedre.. bare penga det står på:) Helt enig me deg...skal det senkes så skal det helt ned på bakken:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 har stått på hue og rævva i dag og rensa et corrado gulvtrekk som var grått.. for guds skyld..sats heller på sort. Grått blir FARLIG fort møkkete.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 har stått på hue og rævva i dag og rensa et corrado gulvtrekk som var grått.. for guds skyld..sats heller på sort. Grått blir FARLIG fort møkkete.. Hehe:D mn da satsa æ på svart;) Va innom tanken på blått sånn som denna farga: :chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hehe:D mn da satsa æ på svart;) Va innom tanken på blått sånn som denna farga: :chevy tror det er en ting du ikke helt skjønner her :) sort, grått, slik lyseblått og brunt er original farger og for en hundrelapp.. alle andre farger som ikke er oroginalfarger må evt. bestilles fra usa og koster fort noen tusener... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg