Bjelli Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Noen her som vet om det lønner seg å bestille grøftlys fra utlandet? Noen som har bilder av en golf med grøftlys å parklys på forresten? :):) -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jeg handlet mine fra en kar i Hong Kong... det er ikke Hella men noe Orginalt fra Vw... de er hvertfall printet med Vw... Passet helt perfekt! Betalte like over 500,- inkl. frakt og toll. Kjøp på Ebay.... der jeg fant mine! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 å betale toll er noe tull! hehe.. :) Be fyren du kjøper fra om å sende den som "gift" eller med 30$ i verdi. Dette har jeg fått på alt jeg har bestillt.. (håper ikke noen ringer tollvesnet nå da) ;) cheers Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hvordan er det med betaling? Hehe første gang jeg handler på ebay. kan jeg ikke få varen i oppkrav? Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Heisann! Nei desverre må du nok betale på forskudd... De aller fleste benytter noe som heter Paypal som er en ekstern betalingsform, der både du og selger er sikret. Det er gratis å bli medlem og her legger du inn din kredittkortinformasjon, Dersom du ikke har kredittkort kan du selvfølgelig spørre om wire transfer slik at du sender penger fra din bank, over til hans bank. Dette er som regel billigere men tar litt ekstra tid desverre. Bare å spørre dersom det skulle være noe mer:) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 om du har tenkt å handle litt på ebay så har jeg et par tips fram til de ny tollreglene trer inn: Spør/sjekk alltid på forhånd om de sender til norge (Mange av de som har "shipps only to united states" f.eks sender til norge om du bare spør) Spør og om de kan sende pakken som "gift" eller med verdi på under 30$. På denne måten slipper du betale toll og moms. (aldri gjort dette selv, men greit å vite at det er mulig) :) cheers Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 om du har tenkt å handle litt på ebay så har jeg et par tips fram til de ny tollreglene trer inn: Spør/sjekk alltid på forhånd om de sender til norge (Mange av de som har "shipps only to united states" f.eks sender til norge om du bare spør) Spør og om de kan sende pakken som "gift" eller med verdi på under 30$. På denne måten slipper du betale toll og moms. (aldri gjort dette selv, men greit å vite at det er mulig) :) cheers Sorry at jeg spør, men i første innlegg sier du at du HAR gjort dette på alt du har handlet, for nå å si at du IKKE har gjort det? Greit å vite om det faktisk lar seg gjøre... hellothere Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hehe ti tegn :p cheers Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 greit greit greit.. har gjort det, og ja det er absolutt gjennomførbart! :) Er bare det at det er jo ikke HELT lovlig, men er vel ikke det værste heller.. hehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Noen som har bilder av en golf med grøftlys å parklys på forresten? :):) -Bjelland Kan fikse det ganske snart.. bilde er tatt, må bare ta kamera inn ;) Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Sjekk ut Magnum.no Da får du en egen adr i USA, og dem sender videre til deg. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 Noen her som vet om det lønner seg å bestille grøftlys fra utlandet?Noen som har bilder av en golf med grøftlys å parklys på forresten? :):) -Bjelland Bilde tåkelys/park cheers Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Var no fryktelig kjent no med de ;o) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Var no fryktelig kjent no med de ;o) Det kan vel stemme det ja ;) Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg