grubbel Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 du må legge ut bilde av froske-sjåføren din ingrid :D til discolars, jeg er ganske stor kar, så gamle mini blir som å tre meg ned i en våtdrakt, det går, men det ekke noe du drar på langtur med :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ja, her har vi da dette fantastiske bildet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiscoLars Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 til discolars, jeg er ganske stor kar, så gamle mini blir som å tre meg ned i en våtdrakt, det går, men det ekke noe du drar på langtur med :D Dropp forsetene da, vel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Dropp forsetene da, vel ;) hahaha ingen dum idé! ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Ingrid har startet mini-forum http://www.vf11.com/norwayminis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 ingrid burde strengttatt lese til eksamen, fy skam seg :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Jeg gjør det bra på eksamen selv om jeg verken leser eller sover tenk:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuffa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Utrolig stilige biler dere har! Har sykt lyst på mini cooper selv jeg men pengene strekker på langt nær til :( Ingen av dere som har cab da? De er jo også fete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 cab? da mister den torsjonsstivhet og kjøreegenskaper jo! fy. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuffa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jøsses! :watchout Nei men da beklager jeg på det sterkeste! Unnskyld :P Syns no forsatt cab-en ser kul ut jeg da men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er kul den ja, men ikke like kul ;) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Er kul den ja, men ikke like kul ;) Enig:cool: Også er den dyrere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Fytterakkern som minin din skinner kristian:p Skulle ønske min var like fin i lakken, ja:) Blir polerings i dag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 1000 spenn og 4 timer senere ble min blank og strøken, men etter et kvarter ute i pollens-helvetet så var den dekket med det pollenpakket igjen... Argh..! Siter Det vanskelige er enkelt, det umulige litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Pollen kan bare gå og legge seg! Stygge greier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg