Gå til innhold

BMW Mini Cooper

Ranger emnet


Preben

Anbefalte innlegg

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry Preben..

Men den var FETTE stygg..

 

Utlendinger, plasskrevende, og alt annet av argumenter du hadde for å bytte 523'n.. jeg hadde fortsatt beholdt den.

 

 

Hehe. Hver sin smak ja.

Det er ikke helt det samme som BMW'en nei, men den er fryktelig moro å kjøre.

Plassmessig spiller det ikke så stor rolle egentlig, var vel bare en unnskyldning for å bytte. Var egentlig bare møkk lei 523'en. Den bilen var jinxa, og den hatet meg av hele sitt svarte hjerte.

 

Denne lille saken koster meg endel mindre i drift, så det er jo forsåvidt et lite argument.

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil!

 

Ville kanskje droppa ekstralysa og hatt noen større felger, men du har sikkert noen arumenter for det også. Hører jeg "Mørkt om natta" og "Brostein i Oslo"? :)

 

Takker =)

 

Jeg elsker ekstralysene mine, synes de gjør endel for bilen. Dyre var de også.

 

Ang. felger er Oslo grunnen ja. Blir endel lukeparkeringer og slikt, noe jeg trodde jeg var litt flink til, men egentlig ikke er. Dessuten finns det jo ikke veier i Oslo, bare gruver de kaller veier. Gjerne med trikkeskinner i flere høyder.

Disse flotte 15" var gratis, iom at alternativet var stålfelg takket og bukket jeg for det.

 

Mini leverer jo såklart endel andre felger, noen litt mer kjente enn andre.

Har skrekkelig lyst på nye felger, så her er iallefall alternativene mine.

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternative felger...

 

1

36426.jpg

46873.jpg

Ser ikke så innmari spennende ut, men de er flotte på bilen. Ser ubestridelig orginale ut.

 

2

r90_16.jpg

36023.jpg

Samme felgene som Miniene i The Italian Job hadde, og fåes i flere varianter.

Grå, antracite, komposite, 2 delt, 17" og 16". De er vel ganske like rondell 58(?).

 

3

38970.jpg

46696.jpg

Oppdaget nettopp disse, og synes de er ganske flotte egentlig.

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår