nomix Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Er forelsket i denne.. :) :pray Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 nydelig! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jeg er en stooooooooooor fan av Aston Martin og deres designpolitikk.. :pray Men denne rompen kan ikke en gang de matche.. :) (Jada jada jada, jeg vet både Jag og AM egentlig er snobbete Forder..:P) cheers Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 rompa mi er finere! assman neida.. var greit fin den jag'en... Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Hvorfor tenkte jeg Ford Probe/Puma? Og nå til de harde fakta: Syns ikke den rompa var så stas. Min favorittræv: Dette er Autodelta's 156 GTA-baserte versting med 328 hk. på forhjulene! Edit: Slenger på et bilde til jeg :) Hadde James Bond kjørt en sedan hadde denne matchet hans personlighet perfekt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 (Jada jada jada, jeg vet både Jag og AM egentlig er snobbete Forder..:P) cheers De eies og styre kanskje av Ford, men fortsatt to merker med egen identitet! Bare vi ikke finner Mondeknapper i en Jag (bortsett fra teite X-type) eller Aston så bør vi ikke klage :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 De eies og styre kanskje av Ford, men fortsatt to merker med egen identitet! Bare vi ikke finner Mondeknapper i en Jag (bortsett fra teite X-type) eller Aston så bør vi ikke klage :D Vet hva du mener. Er selv ganske snobbete. Spesielt når det gjelder disse merkene ;) I forhold til Alfa, Alfa har pent design. Men forskjellen mellom den som ble linket til og Jag'en er at der Jagen satser på myke kurver, satser andre på mest mulig stash.. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Less is more. Fete dekk og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Vet hva du mener. Er selv ganske snobbete. Spesielt når det gjelder disse merkene ;) I forhold til Alfa, Alfa har pent design. Men forskjellen mellom den som ble linket til og Jag'en er at der Jagen satser på myke kurver, satser andre på mest mulig stash.. :) Men så står det i tråden "den vakreste baken" og der var jeg bare uenig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Men så står det i tråden "den vakreste baken" og der var jeg bare uenig :) Det som er det deilige med forumet, det er lov å være uenige :D Smaken er som gluteus maximus. Dvs, den er delt. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg