Gå til innhold

Sikringen til el. vinduer på Galant GTI 88.?


*Sheriff*

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er helt ny her, håper jeg poster denne riktig sted. ;)

I hvert fall; mine el. vinduer på lanten' har sluttet å fungere, men jeg finner ingen sikring på kursen for vinduene. Er det sikring der? I så fall, hvor kan den være gjemt?

 

edit: har i hvert fall tatt med modell osv. vet ikke om denne bilen skiller seg ut fra øvrige modeller i samme aldersgruppe.

*Sheriff*

 

*Mitsubishi Galant GTI 2.0 GTi

*Skifta olje og cd.. ikke no' særlig prosjekt på gang her nei

*Mulig foliedekking i løpet av høsten

 

Google' it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har ikke el-vinduer på min, men synes å huske at det var tekstet PW (power windows) på en av sikringsholderne fremme i mootrommet? Du har sikringer / releer på passasjersiden i motorrommet og rett foran førerdøra, men det visste du vel...

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette typen fra 88-92? Isåfall er sikringen i den boksen under dashbordet, på venstre side... eneste sikringene som er i den boksen under panseret er til lys, ac, motorstyring og sånne ting....

Skal være merka power windows ja! Men det er sikkert ikke sikringen som er gåen... prøv å beveg på den strømpa med ledninger som går inn i førerdøra, mens du prøver vinduene... veldig vanlig med dårlig kontakt her på mange biler...

Siden ingen av de virker, er det sannsynligvis dette eller bryterpanelet i førerdøra, da alt går igjennom dette....

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

det finnes faktisk ikke synlige sikringer til de elektriske vinduene, nabon er verkstedsjef på mitsubishu og han sa at de av og til legger sånne ting man ikke skal røre litt gjemt. Kjipt.. uansett så koplet jeg meg bare direkte på batteriet og fant +- på den kontakten på "kontrollpanelet" for vinduene. Funker feeeett... men ellers takk for svar:)

*Sheriff*

 

*Mitsubishi Galant GTI 2.0 GTi

*Skifta olje og cd.. ikke no' særlig prosjekt på gang her nei

*Mulig foliedekking i løpet av høsten

 

Google' it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår