meg Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Nye baklykter og en ny tip til jeg får kjøpt meg potte er hvor har du fått tak i disse baklyktene Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Nye baklykter og en ny tip til jeg får kjøpt meg potte er hvor har du fått tak i disse baklyktene http://www.autospar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Har ikke fått gjordt gjordt noe særlig i det siste, men går jo litt framover. Har fått lakkert rallygrillen: Og her er den nye potta jeg har kjøpt meg: Og div stash: Disse delene vil bli montert samtidig om en måndes tid (om jeg klarer å vente :p) Men er en ting jeg lurer på: Vil jeg klare å montere senkesette og potta på bilen SELV ? Eller er det like greit å få det gjordt på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 potta er vel ikke noe problem... å der er ikke noe vanskeli å skifte stødempere,men løfte bukk er alldi en fordel.. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 potta er vel ikke noe problem... å der er ikke noe vanskeli å skifte stødempere,men løfte bukk er alldi en fordel.. truck fungerer fint ;D Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 potta er vel ikke noe problem... å der er ikke noe vanskeli å skifte stødempere,men løfte bukk er alldi en fordel.. Okay, tror jeg må ha hjelp til å få skifta dem fremme da, de bak er vell no problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Okay, tror jeg må ha hjelp til å få skifta dem fremme da, de bak er vell no problem Støtdemperene bak er bare å løsne i toppen. jekke opp bilen og skru de av bakstillingen. Er ikke noe som helst problem å senke bilen uten løftebukk osv. Gleder meg til å se litt mere bilder osv. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 fin bil, gleder meg til å se den med alt det nye stashet på :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Den jettaen her ble jo kjempe fin. Må si jeg likte den godt. Byttingen til senkesettet burde ikke være no problem. Jeg gjorde det med en audi coupe gt en gang, og da var det bare å jekke opp bilen med jekk og holde den oppe med to små bukker, skru ut skrua i toppen av demperen, og slå den ut. Må jo nevne at det var litt strev, for de satt ganske godt fast pga rust etc, men gikk stort sett fint. Så jeg tror ikke det vil bli no problem for deg. Ellers veldig bra prosjekt. Liker de gamle jettaene. De er ålreite, og ja....det blir ferre og ferre av dem som ser bra ut. Stå på videre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Den jettaen her ble jo kjempe fin. Må si jeg likte den godt. Byttingen til senkesettet burde ikke være no problem. Jeg gjorde det med en audi coupe gt en gang, og da var det bare å jekke opp bilen med jekk og holde den oppe med to små bukker, skru ut skrua i toppen av demperen, og slå den ut. Må jo nevne at det var litt strev, for de satt ganske godt fast pga rust etc, men gikk stort sett fint. Så jeg tror ikke det vil bli no problem for deg. Ellers veldig bra prosjekt. Liker de gamle jettaene. De er ålreite, og ja....det blir ferre og ferre av dem som ser bra ut. Stå på videre. :) Takk takk:) Men har fått en til å sette senkesette og potta på for meg en gang i begynnelesen av neste måned, så det blir bra :) Endelig fått på rallyfronten å nå ( litt stress med lysa), mangler bare en Gti leppe som er på vei fra Tyskland før jeg kan sette på fangeren... I forrige uke, brukte jeg 2 dager på å polere den, så nå er den meget fin :) )Bilder kommer)Har også begynt å utvide anlegge litt, blir 2x6*9 RF Punsh i hattehylla og en lightningforce monoblokk, dette regner jeg med å få ferdig neste uke..jeje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Bestillt nye felger nå :D:D Brock B2 9*16 ET 25 med polert kantfatality . Får den om 3 uker ca Edit: De "gamle" felgene mine er til salgs, 17" Dezent F me dekk: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=7248716 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Har fått installert en armlener å nå, ble en smule trang, menmen http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/DSC00052.jpg Og så driver jeg å kobler litt anlegg da, det tar litt tid når jeg stadig finner ut at jeg mangler ting:) Fått fjerna Jettamerke bak å , men det ble ikke akkurat vakkert: Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få dette fint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 sveise/sparkle og lakke. ;) Blir nok bra dette. Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 De baklyktene du har: Der er ryggelyset nederst i midten, men orginalt er det jo i midt i midten, hvis du skjønner. Har du koblet om ledninger eller hva gjør man?? Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 sveise/sparkle og lakke. ;) Blir nok bra dette. Hehe det kommer ikke til å skje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg