ESPN Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 tror det blir bra sammen med grillist :) Hvor får jeg ta i det jeg trenger om jeg bil bygge rallyfront da? *Må ha* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hvor får jeg ta i det jeg trenger om jeg bil bygge rallyfront da? *Må ha* Møller!!!Koster flesk eller let på nettet.....Rallyefront er dødskult, men dyrt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Møller!!!Koster flesk eller let på nettet.....Rallyefront er dødskult, men dyrt... Okay får ta turen ned på min lokale VW forhandeler, stod at de var medlem der... Noen som har peiling på ca pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Okay får ta turen ned på min lokale VW forhandeler, stod at de var medlem der... Noen som har peiling på ca pris? pris på ralley-front. ny mellom 10-15 000kr brukt fra 4000 og oppover, men finner du rallyfront til 4000 og bra tillstand så er du heldig. rallye grill. hmm i mine øyner ser det teit ut på jetta. like sportsgillen betre. men har aldri sett rallyegrill med lyktelist/grill list Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 pris på ralley-front.ny mellom 10-15 000kr brukt fra 4000 og oppover, men finner du rallyfront til 4000 og bra tillstand så er du heldig. rallye grill. hmm i mine øyner ser det teit ut på jetta. like sportsgillen betre. men har aldri sett rallyegrill med lyktelist/grill list Okay, da går jeg nok for brukt :) takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 står i hilsen din at du leter etter vr6 leppe, har du en mk3 og? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 står i hilsen din at du leter etter vr6 leppe, har du en mk3 og? Se her du, det funker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 stilig, men passer den rett på da, eller må man modde den litt? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 VIDAR..må du hør ette altså!!!!!!!!!!!!! Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 stilig, men passer den rett på da, eller må man modde den litt? Har ikke peiling jeg, men skal nok få det til bare jeg får leppa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Nå har jeg endelig fått kjøpt meg rallyfront: Skal ikke sette den på med det første, venter til slutten av februar da senkesette og effektanlegget også skal på. Har tenkt å lakkere den store lista + badlooklista i bilens farge. Har jo lyst på emblemfri grill da, men hvordan gjør jeg det når den orginale grillen henger fast i den lista? Kan jeg bare kutte den av eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 må ikke kutte av! da ødlegger du hele skiten!!bare vær på let etter en...(hvor fant du denne?og til hvilken pris?) Vr6 leppa på gamle bilen min(jetta over her) var skrudd rett på! lykke til me jettaen! blir bra dette!! ps:er ikke så styggt med emblem i grillen når det er svart da:p:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 må ikke kutte av! da ødlegger du hele skiten!!bare vær på let etter en...(hvor fant du denne?og til hvilken pris?) Vr6 leppa på gamle bilen min(jetta over her) var skrudd rett på! lykke til me jettaen! blir bra dette!! Hehe okay :) Kjøpte den av en på vw-audiclubforumet til 4500 spenn... ps:er ikke så styggt med emblem i grillen når det er svart da:p:D Nei ikke så ille, men litt finere uten......... Bilde av bilen på de nice vinterdekka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Nytt effektanlegg er på vei :) http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/effektanlegg005.jpg http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/effektanlegg004.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 kjøpt effektanlegg av VW2 ser jeg;) blir nok grom lyd der nå:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg