mathiashel Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Må si at etter jeg så bilen din ble jeg helt forelsket i jetta selv! Må få tak i en selv. Felgene er grise fete. Hvor fikk du tak i dem? og dim? Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Må si at etter jeg så bilen din ble jeg helt forelsket i jetta selv! Må få tak i en selv. Felgene er grise fete. Hvor fikk du tak i dem? og dim? Jo takk, jetta er fete biler det hvis du kjører litt tyskerstil. Felgene heter Schmidt TH-Lines ET 18 9x16, jeg kjører med 205/40 gummi. Du får kjøpt dem hos http://www.quality-autoimport.no, 3500 kr per felg. Vet om mange andre fete som ikke er så dyre også, så bare spørr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 oooo..subber vel fælt?kappet skjermer bak? Subber når det er mer en 3 personer i bilen. Har kutta vekk litt bak ja, men supersportsette er jo evig stivt (ikke behaglig i det heletatt :p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Nytt siden sist: Liten spoiler bak Emblemfri rallygrill Bulk og hull i bakfanger borte 3mm spacere på alle 4 felgene Skrudd til bunns fremme og litt ned bak Tonede blinklys fremme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 har ikke ord ! kan vel ikke bli stort råere nå ! :partyon: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiashel Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 3500 pr hjul eller kun for felg? Siter Benzo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jesper90 Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 hvis du går inn på siden koster de 3600kr pr felg som han linket til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 KNALL FET BIL!! Å så låg! Lekker stil! Eg ville fått heisa bakpotta litt meir opp mot fangeren, vist det ikkje er gjort. Trur det ville blitt finare, men det er meg då. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 KNALL FET BIL!! Å så låg! Lekker stil!Eg ville fått heisa bakpotta litt meir opp mot fangeren' date=' vist det ikkje er gjort. Trur det ville blitt finare, men det er meg då.[/quote'] Det er nok potta som er sånn, den er alt for tung (er en forlenget potte til golf 2). Men skal fikse dette i vinter, skal flytte den helt bak og lage nye fester + 2 dieselendestusser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Utrolig pen og clean den jettaen din. Elsker felgene, mangler bare en DYKTIG fotograf og en forside på ett bilblad Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Det er nok potta som er sånn, den er alt for tung (er en forlenget potte til golf 2). Men skal fikse dette i vinter, skal flytte den helt bak og lage nye fester + 2 dieselendestusser :) Ok. Blir gromt. Dette er ein av dei finaste Jetta'ne eg har sett.:) Blir det motorendringar og eller? Hvilken motor er det forresten? Hold oss oppdatert da. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Ok. Blir gromt. Dette er ein av dei finaste Jetta'ne eg har sett.:) Blir det motorendringar og eller? Hvilken motor er det forresten? Hold oss oppdatert da. Er nok bare en 90hk (103 000km)' date=' motorendringer er ikke 1.pri akkurat. Legger heller penger i ett nytt KW v2 senkesett til neste aar, orker ikke mer supersport :p Noen som trenger vinterfelger? 2 aar gamle, 2 av dekkene er litt skjevslitte [img']http://img.photobucket.com/albums/v40/Espen/IMGP1643.jpg[/img] Faatt ett bud paa 2200(jeg maa betale frakt), saa kom med ett bud f0r kl 20.00 i morgen kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Helvette så fet den jettaen er ! men synes Th felgene er finere i 14-15" blir for mye blank kan i 16 ! men den bilen var helt rå. skikkelig tysker stuk ! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 Helvette så fet den jettaen er ! men synes Th felgene er finere i 14-15" blir for mye blank kan i 16 ! men den bilen var helt rå. skikkelig tysker stuk ! Takk takk, TH line'sa er solgt nå til fordel for BBS-rs :) Hiver ut noen bilder: Kjørehøyden i sommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Sinnsykt pen bil! Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg