smideRacing Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hau hau, rust er det verste jeg vet om.. kan prøve å ha på rustbjørn., det er en fin ting til en fin bil som denne Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valleh Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Heisann Så bilen din på HiA i grimstad i dag. Nydelig jetta! Jeg går på mekatronikk der. Du har ikke tilfeldigvis noen felger å selge meg vel?:) 14/15" Siter 90' Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 HeisannSå bilen din på HiA i grimstad i dag. Nydelig jetta! Jeg går på mekatronikk der. Du har ikke tilfeldigvis noen felger å selge meg vel?:) 14/15" Takk :), har nok kikket litt på din å, du må få fjerna den enorme bakviskeren synes jeg :p Mener du de 14" sølvfargede orginalfelgene jeg kjørte på i forrige uke? Kan ikke selge de, for de 9x16 felgene er ikke helt lovlige så må bruke de andre når jeg skal på visning på biltiltynet:rolleyes: Men tror jeg så noen nesten like oppe på Mørlandsmoen(bildynga) sist jeg var der, jeg skal opp en tur i begynnelsen av neste uke, så kan sjekke ut hvor mange tommer og tilstand på dem da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Fått på sommerfelgene nå :D Har også hatt av hjulbuene bak og kutta enda mer av hjulbuene med vinkelspiper:drunk: så penslet jeg over med rustbeskytter og lakkerte over der igjen, tror det ble bra :) Så handla inn en hele haug med Meguiars produkter. Brukte NXT gen tech wax for ett par dager siden, og det er det sjukeste jeg har sett. Den er så ufattelig blank nå :p Husk og bruk microfiberklut til og fjerne voksen med det er halve greia. Les denne tråden: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=152676 Bilder kommer! Har bestillt ny grillist fra autospar, etter mine erfaringer kan det nok ta litt tid :( Så da er det bare lakkering av bakfanger og noen småting pluss toning av ruter så er jeg i mål :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Tenkte jeg skulle ta av bredderne så jeg får tatt det som ligger bak der, men hvordan får jeg av disse merklige skruene? bank ut tappen som er i senter på plastskruen med en liten dor etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valleh Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Takk :), har nok kikket litt på din å, du må få fjerna den enorme bakviskeren synes jeg :p Mener du de 14" sølvfargede orginalfelgene jeg kjørte på i forrige uke? Kan ikke selge de, for de 9x16 felgene er ikke helt lovlige så må bruke de andre når jeg skal på visning på biltiltynet:rolleyes: Men tror jeg så noen nesten like oppe på Mørlandsmoen(bildynga) sist jeg var der, jeg skal opp en tur i begynnelsen av neste uke, så kan sjekke ut hvor mange tommer og tilstand på dem da. Jeg tror ikke jeg har sett de originalfelgene dine, for når jeg så bilen din sto det smekre 9x16" på. Lurte bare på om du hadde noe liggende. Skudd i blinde egentlig:) Angående viskeren, så forsvinner nok den på sikt, i likhet med det grufulle tåkelyset der bak. Men tvilsomt at det skjer stort med bilen før sommerferien. I løpet av sommeren skal jeg gjøre litt. Satser også på at bilen får litt mer bakkekontakt da:) Siter 90' Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Da har jeg fått profftonet alle de 6 siderutene :) Ble veldig fornøyd, ble 20 % bak og 40 % fremme :) Skal ta noen bilder, men vil vokse den først.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Her kommer bildene jeg har lovt lenge :) Skulle gjerne hatt ett bedre kamera, men det får gå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 niiice ! :thumb Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 2 til:(den bulken skal vekk i løpet av sommeren ikke diss :p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Veldig pen bil... Likte den :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 legg ut noen interiørbilder da :angelsmili: Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hei ! Utrolig fiin jetta! :) Hva er innpresset på de felgene dine? Har du spacere? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hei !Utrolig fiin jetta! :) Hva er innpresset på de felgene dine? Har du spacere? Fant ut at det var ET25 tidligere i tråden ;) Hvor mye space'ing måtte til ? Skal snart kjøpe akkurat de felgene selv av en bekjent ser du :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Fant ut at det var ET25 tidligere i tråden ;)Hvor mye space'ing måtte til ? Skal snart kjøpe akkurat de felgene selv av en bekjent ser du :) Det er ET 15, ombestemmte meg f0r jeg bestilte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg