aqualemon Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hei vist du skal lime plast mot metal ville jeg ikke brukt terocal. men noe som flexser (sikaflex),(rutelim) på grunn av karoseriet er i bevegelse når du kjører.problemet er at når du først limer så blir det et hell å få det av etter på Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 den lista er vanskelig å skaffe.eg har ein slik list:D det var mattig som lagde den og trur dei ikkje lager den enda. art.nr er vertfall vx-GOBX-03 Mattig ja, søkte litt rund og fant denne: http://www.stockholmcarstyling.se/product_info.php/cPath/46_70_273/products_id/567?osCsid=7e114e3172608631a150372a730fd573 Er det den? Så ikke så brei ut, kanskje noe med det enorme jettalyktene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 ser ut som samme lista som eg har og. ser ganske lik ut på bilda og. ser ut som den til matting er litt større. viss du ser på bilda så ser du kor langt den når ned på profilen på skjermen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg har denne lista! jeg kjøpte den på autospar! http://www.autospar.no/goxpage00000002dbpMAE2GFA.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg har denne lista! jeg kjøpte den på autospar! http://www.autospar.no/goxpage00000002dbpMAE2GFA.html Er det den jeg er ute etter, så ikke så veldig brei ut på bilde, eller er det bare meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 synst min ser breiare ut eg, eller?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hei vist du skal lime plast mot metal ville jeg ikke brukt terocal. men noe som flexser (sikaflex),(rutelim) på grunn av karoseriet er i bevegelse når du kjører.problemet er at når du først limer så blir det et hell å få det av etter på Takker, da får jeg teste dette neste gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Er det den jeg er ute etter, så ikke så veldig brei ut på bilde, eller er det bare meg? Det er den jeg har på min hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Det er den jeg har på min hvertfall.. Den så litt lengere ut der enn på det bilde ja, hmm kanskje burde gå for denne da. Mulig jeg skal få en kompis til å forlenge denne i glassfiber. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Skjedd no arti med bilen i det siste? Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Skjedd no arti med bilen i det siste? Skjer ikke så mye, men i morgen skal jeg ha den på biltilsynet og godkjenne supersport senkesettet, gruer meg :P Og på fredag skal jeg ha den inn på verksted for å sette på de noe nye; foringene i bakstillingen pluss at dem fjerner hengerfeste :) Så når det er gjordt, må jeg få plastsveiset hullet etter hengerfeste i bakfangeren og lakkere den + noen småting opp igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Da er senkesette godkjennt, glad jeg hadde med papirer på 4 hjulskontroll :) Hengerfestet er fjernet men foringene passet IKKE sa dem på verkstedet :shake Er ikke dette de riktige? Er det mulig å bytte disse selv uten å få hele bilen i hue? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 er ut som dei er riktige. du kan skifta dei sjølv. jekk opp bilen og sett to bukker under der boltane til bakfangeren er og skru av bakstillingen. viss du tar av heile bakstillingen og har skrudd før så tar deg dette ca ein kvelds arbeid å skifte. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Dette er resultatet av en steinspurt, prøvde å ta det i fjor men ble tydligvis ikke bra nok: Noen noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre? Er rustbullet tingen? Tenkte jeg skulle ta av bredderne så jeg får tatt det som ligger bak der, men hvordan får jeg av disse merklige skruene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 er ut som dei er riktige. du kan skifta dei sjølv. jekk opp bilen og sett to bukker under der boltane til bakfangeren er og skru av bakstillingen. viss du tar av heile bakstillingen og har skrudd før så tar deg dette ca ein kvelds arbeid å skifte. Okai, mulig jeg prøver meg til helga :) Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg