ESPN Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Fin Jetta du har:) Men ville blitt bedre om du hadde lakkert grillen svart, siden du har så mye plast ellers som bryter med fargen på bilen. Altså, bare lakkert "rillene" i grillen. Nei tror ikke jeg kommer til å gjøre det, får se hvordan det blir når jeg får bytta ut den badlooklista.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Kjempe fin bil. Skikkelig nice. Hold bilen slik du har den nå forløpig, synes den så helt super ut....*misunnelig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei..... har samme midtarmlene som deg. Skulel sette det i golfen min,men de hullet til handbrekka var jo alt for lite, så måtte skjer til større. og eg får den ikkje til å passe slik at eg får setebelte festa på utsida. pluss at der ved regulatoren til seteryggen er det smalt. den er rett og slett for brei!!! ke ha du gjort?? brukt rå makt?? eller smalere seter eller noke i den dur? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Du kan kjøpe deg bokstaver fra andre plasser da, løse bokstaver som du monterer hver for seg.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hei..... har samme midtarmlene som deg. Skulel sette det i golfen min,men de hullet til handbrekka var jo alt for lite, så måtte skjer til større. og eg får den ikkje til å passe slik at eg får setebelte festa på utsida. pluss at der ved regulatoren til seteryggen er det smalt. den er rett og slett for brei!!! ke ha du gjort?? brukt rå makt?? eller smalere seter eller noke i den dur? Har ikke gjordt noe med min, men den står litt trangt da, litt vanskelig å få langt ned stolen....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kjempe fin bil. Skikkelig nice. Hold bilen slik du har den nå forløpig, synes den så helt super ut....*misunnelig* Kommer nok ikke til å gjøre noe spesielt med den i nærmeste fremtid, har nok med jobben og den nye RC bilen min Giga Crusher :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Kommer nok ikke til å gjøre noe spesielt med den i nærmeste fremtid, har nok med jobben og den nye RC bilen min Giga Crusher :) Off, du kanke kjøre kyosho!blah Greit da, litt respekt for to motorer, men Traxxas er tingen :) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Off, du kanke kjøre kyosho!blah Greit da, litt respekt for to motorer, men Traxxas er tingen :) Denne er temlig syk da :) 4.5 hk hoho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Skal avtale time på ett verksted denne uka så jeg kan få sveisa på supersprintpotta. Sliter litt med mye subbing, går VELDIG hardt utover dekka fremme. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med hjulbuene forran? Om noen har en Badlooklist liggene så si ifra..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Denne er temlig syk da :) 4.5 hk hoho hehe :) Den drar sikkert fra min på tomgang Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Veldig pen Jetta må jeg bare få sagt:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Veldig pen Jetta må jeg bare få sagt:) Takker :) Har fått låne ett skikkelig bra digitalt speilreflekskamera nå, så er ikke lenge til det kommer ut noen skikkelig bilder. Har vært hos den lokale solfilmsjapp, de skulle ha 3000 for å sote vinduene fremme å bak, er ikke det en ok pris? Hvilken film skal jeg velge, noen tips? Jeg har tenkt på 30 eller 35% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Fikk ikke tatt noen gode bilder, men bedre en ingen ting..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Fått lakkert grillen svart nå? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvik Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hei. Slett innboksen din! Siter Jeep Wrangler 4,0 HO BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg