Gå til innhold

Denne er til deg rdl!

Ranger emnet


Gjest BugStar

Anbefalte innlegg

Bare for å komme med en liten komentar. Hei fredrik(Bugstar).

 

rdl, hadde jeg vært deg hadde ikke jeg stilt opp, for jeg kjenner fredrik og hvet vor god han er til å kjøre men ok. Still opp, for klarer du å slå Bugstar, jo da kan vi alle bøye oss i støvet.

 

Men jeg kjenner ikke deg, men uansett du er veldig høyrøstet på dette forumet. Får nok sett deg på diverse treff i sommer, helt sikkert.

 

 

Bugstar blir bobla klar til en dag på strippen på gardermoen?

 

Jan-Tore

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by BugStar

 

Som sagt, jeg kommer ikke til å trekke meg. Det har jeg ingen grunn til. Filming er en god idé. Spesielt for rdl sin del slik at han ser hva han gjorde feil ;-)

 

Det er ingen som bør trekke seg her jeg tror ikke bugstar trekker seg heller ikke rdl.

som jeg skrev tidligere bør det ikke være motorsterke biler heller ikke en av de to som skal kjøre sin pga. kjennskap til bilen og sånn.

siden jeg tviler på att noen låner bort bilen sin tror jeg alternativet blir:

 

enten en leiebil med lav effekt og beste rundetid av 10.

(det blir det samme for begge med varmgang i bremser og dekktemperatur pluss en god sjåfør klarer nok å beholde bremser lengre enn en løk bak rattet)

 

eller to like leiebiler og head to head som selvsagt er å foretrekke for publikum og for å få et bilde på hvor "gode" dere begge er når det blir litt temperatur under håret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by jantore

Bare for å komme med en liten komentar. Hei fredrik(Bugstar).

 

rdl, hadde jeg vært deg hadde ikke jeg stilt opp, for jeg kjenner fredrik og hvet vor god han er til å kjøre men ok. Still opp, for klarer du å slå Bugstar, jo da kan vi alle bøye oss i støvet.

 

Men jeg kjenner ikke deg, men uansett du er veldig høyrøstet på dette forumet. Får nok sett deg på diverse treff i sommer, helt sikkert.

 

 

Bugstar blir bobla klar til en dag på strippen på gardermoen?

 

Jan-Tore

 

Den er klar, men tror ikke jeg stiller. Har nettopp byttet kasse for femte gang på to år, så nå er jeg lei. Kjører pent en stund nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende!

Tøft av rdl å ta opp hansken, vi får håpe at dette oppgjører materialiserer seg etterhvert.

 

Bugstar:

Kjenner du meg og jeg deg?

Jeg føk rundt i boblemiljøet før, har hatt en rød Roadster og en blå -63 som ble svart matt med Centerlinefelger og droppet til det skrapte overalt.

Tipper vi har tatt en øl eller to sammen før. Jeg henger med Steinar Solgaard og den gjengen der på bobletreff. Lenge siden sist nå.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by eirikoo

Dette blir spennende!

Tøft av rdl å ta opp hansken, vi får håpe at dette oppgjører materialiserer seg etterhvert.

 

Bugstar:

Kjenner du meg og jeg deg?

Jeg føk rundt i boblemiljøet før, har hatt en rød Roadster og en blå -63 som ble svart matt med Centerlinefelger og droppet til det skrapte overalt.

Tipper vi har tatt en øl eller to sammen før. Jeg henger med Steinar Solgaard og den gjengen der på bobletreff. Lenge siden sist nå.

 

Ja, jeg håper jo at dette blir noe av, og respekterer absolutt rdl's pågangsmot.

 

Tror ikke vi kjenner hverandre så godt. Kanskje vi har hilst, men jeg har ikke holdt på med boble mer enn tre år, og henger stort sett sammen med Fredrik Jansson, cal-look gutta fra Jessheim, Vegard og Folke, samt JHU. Du får ta en tur på treff til sommeren. Dette f.eks. www.cal-look.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by Ascona

 

Nei.

 

Hvorfor ikke egentlig? Dersom dere skal vise til veitrafikkloven så er det ingenting i veien for å øvelseskjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BugStar

Tror ikke vi kjenner hverandre så godt. Kanskje vi har hilst, men jeg har ikke holdt på med boble mer enn tre år, og henger stort sett sammen med Fredrik Jansson, cal-look gutta fra Jessheim, Vegard og Folke, samt JHU. Du får ta en tur på treff til sommeren. Dette f.eks. www.cal-look.no

 

Okai! Jeg sluttet med bobler for en tre år siden tipper jeg. :)

Kjenner Folke og Jessheim gjengen da. Har hvertfall tømt noen øl sammen i lystig lag. Men nok om det.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Pokker....

 

Hva er dette for noe tull..

 

Skal det være god gammel dags duell, så skal det skje med pistoler og hele baletten...

Jeg stiller med pistoler... Anyone? bambam

 

 

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BugStar

 

Hvorfor ikke egentlig? Dersom dere skal vise til veitrafikkloven så er det ingenting i veien for å øvelseskjøre...

 

Det er jo opp til arrangørene. Jeg vil ikke ha noen som øvelseskjører rundt meg på bane hvertfall. Har de ikke lappen, så er det av en eller annen grunn, og da bør man ikke kjøre.

Tror vel ikke det er lov å øvelseskjøre heller nå man har mistet lappen.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by eirikoo

 

Det er jo opp til arrangørene. Jeg vil ikke ha noen som øvelseskjører rundt meg på bane hvertfall. Har de ikke lappen, så er det av en eller annen grunn, og da bør man ikke kjøre.

Tror vel ikke det er lov å øvelseskjøre heller nå man har mistet lappen.

 

Det er mulig. Uansett blir det jo litt useriøst. Men jeg kan godt vente til rdl har fått lappen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2FAST4U

Hmm.. personlig tviler jeg på at dette oppgjøret kommer til og finne sted... Men da blir Bugstar automatisk kåret som vinner... :D

 

Men skal det races, så må det filmes for ettertiden!! med innboard kamera.... :) :) :) vi vil vel ikke nekte og kjøre med kamera, vil vi vel rdl?

 

 

Hva faen er det forno piss egentlig?. jeg sa jo nettop at jeg stiller opp på rally banen jeg !.... er det noen som da trekker seg eller din saue rumpe!! eller er du bare fro DUM til å skjønne at folk UTEN lappen ikke har tillatelse på banen?......

 

HVEM av delene er det du egentlig ikke skjønner her...?

 

som jeg sa. jeg stiller opp jeg!..

 

Om vi tar det med en leie bil er samma faen for meg!....

men jeg hakke adgang til banen!!!!!!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2FAST4U

Men skal det races, så må det filmes for ettertiden!! med innboard kamera.... :) :) :) vi vil vel ikke nekte og kjøre med kamera, vil vi vel rdl?

 

har jeg noen gang sagt neitakk til kamera i verken bil på bil eller under bil?... nei..... syns det bare er fett å filme jeg!...

men DU burde følge litt mere med på hvordan folk er og hva dem ellers driver med før du utatler deg om en dritt på forumet!.. du har nettop kommi og vet ikke en dritt annet enn at jeg er "høyrøstet" noe som jeg selv liker å kalle ÆRLIG og ÅPEN.... jeg har ingenting å spare på. føler jeg for å si/gjør noe. s gjør jeg det. samma faen hva andre synes!.... er det oxo galt nå da.... å ha egne meninger?----

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by rdl

 

 

Hva faen er det forno piss egentlig?. jeg sa jo nettop at jeg stiller opp på rally banen jeg !.... er det noen som da trekker seg eller din saue rumpe!! eller er du bare fro DUM til å skjønne at folk UTEN lappen ikke har tillatelse på banen?......

 

HVEM av delene er det du egentlig ikke skjønner her...?

 

som jeg sa. jeg stiller opp jeg!..

 

Om vi tar det med en leie bil er samma faen for meg!....

men jeg hakke adgang til banen!!!!!!

 

Jeg stoler på at du stiller opp jeg. Men det har ingen hast, så vi venter til du har lappen igjen. Jeg er ikke interessert i å race deg dersom ikke formalitetene er i orden. Si i fra når du har lappen, så ordner vi et eller annet. Leiebil er helt utmerket. En middels sporty mellomklassebil f.eks. Bare det går an å deaktivere alle elektroniske innretninger som ABS, antispinn etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har ikke gjort annet en å slenge med kjeften har jeg skjønt,og opplevd...hadde han visst hvem alle var her inne,dvs kjent de hadde han nok ikke vært like kjekkas mot alle...

kan dere ikke gjøre opp med hansker a???slik gjorde de før i tiden og det virker fortsatt på de fleste når de er respektløse

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår