Gå til innhold

Denne er til deg rdl!

Ranger emnet


Gjest BugStar

Anbefalte innlegg

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merkelig stille fra ham nå...

 

 

Litt rist egentlig, for dette er jo en tråd der RDL kan få slenge ut av seg omtrent det han vil. Jeg har etterlyst en slik tråd tidligere, for jeg (som de fleste andre) er lei av at han konstant ødelegger andre fornuftige tråder.

 

 

Jeg håper du stiller opp i kappløpet RDL!!

2001 BMW 525iAT

x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG

x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v

x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. dette gleder jeg meg til ! Det hadde vært utrolig bra hvis noen kunne ha jekka RDL ned 10 hakk ! :D

 

Skulle gjerne vært der som vitne men tror ikke jeg kommer meg nedover i helga..... Er det både lørdag og søndag ??

Hva slags arrangement er det egentlig ??

Håper det blir noe av da, eller hva RDL ?

 

 

Stå på og lykke til BugStar!!

 

;) :D

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by Henrik H

selv om mange her er irritert på RDL trenger dere ikke å hetse han. Bare ignorer han. Send helle en PM til han (selv om det sikkert ikke hjelper)...

 

Jeg ser at noen faller for fristelsen og hetser ham, men det var overhodet ikke hensikten med denne tråden. Det eneste jeg ønsker er å invitere rdl til et "gentleman race" på Rudskogen, slik at han får bevist hva han er god for. Dette som et svar på påstandene han har kommet med vedrørende sine egne ferdigheter. Alle svadakommentarene i andre sammenhenger får de involverte ta på kammerset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere kunne jo ha sendt mail på denne posten da DOH., jeg vanker ikke her så jeg kunne jo ikke sett noe, men anyways

 

greit for meg. jeg stiller opp jeg!,, skal forhøre meg rundt med bil. eneste problemet er at jeg ikke får lov til å kjøre på banen fordi jeg ikke har lappen!!

 

om du vil vente i ca 1mnd MAX så kan jeg sikkert still eopp med en fet bil mot deg jeg. ikkeno problem. bare morro at noen etter SÅ langt tid endelig har skjønt å komme ut med en utfordring!:.

 

Om jeg får lov til å møt eopp på banen med bil i helgen UTEN lappen av corvette. noe som IKKE skjer. så hadde jeg gjort det!...

 

BE SHURE!.

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

dere kunne jo ha sendt mail på denne posten da DOH., jeg vanker ikke her så jeg kunne jo ikke sett noe, men anyways

 

greit for meg. jeg stiller opp jeg!,, skal forhøre meg rundt med bil. eneste problemet er at jeg ikke får lov til å kjøre på banen fordi jeg ikke har lappen!!

 

om du vil vente i ca 1mnd MAX så kan jeg sikkert still eopp med en fet bil mot deg jeg. ikkeno problem. bare morro at noen etter SÅ langt tid endelig har skjønt å komme ut med en utfordring!:.

 

Om jeg får lov til å møt eopp på banen med bil i helgen UTEN lappen av corvette. noe som IKKE skjer. så hadde jeg gjort det!...

 

BE SHURE!.

 

Praktisk at du har mistet lappen, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Praktisk at du har mistet lappen, da. :)

 

Nå mista han vel lappen før denne utfordringen kom.

 

Han har tatt imot utfordringen og det er race,må vel være mulig å få gjort det iløpet av sommeren det er jo masse treff,og han får igjen lappen før slutten av sommern så da går det nok seg til.

 

Hva med å ta hver sin undermotoriserte golf leiebil, dra på et vwaudi treff og gjøre opp på like premisser.

 

Da får vi se om han skryter eller om han er "all that",og om bugstar tar rdl på bane.

 

er vel ikke vits å hetse rdl når han har tatt utfordringen,det kan gjøres viss han trekker seg med dårlige unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

dere kunne jo ha sendt mail på denne posten da DOH., jeg vanker ikke her så jeg kunne jo ikke sett noe, men anyways

 

greit for meg. jeg stiller opp jeg!,, skal forhøre meg rundt med bil. eneste problemet er at jeg ikke får lov til å kjøre på banen fordi jeg ikke har lappen!!

BE SHURE!.

 

 

Er bil et problem?? Dere skal kjøre samme bil... altså kjøre mot klokka... eller så vil den andre kunne skylde på at den andre hadde bedre bil osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå mista jo jeg lappen i september da!......

 

men om vi gjør sånn her....noen kommer med en bil. så kan vi sette opp 3runder med best mulig tid. begge 2 skal kjøre samme bil!:..

 

om ikke. så får du komme med den kjerra du vil. og jeg møter opp med kjerra jeg vil. så tar vi 6 runder sammen.. trukke bilene vil holde ut 10 runder pga varme og bremser....

 

Men som sagt jeg har tatt imot utfordringa. hadde jeg hatt tilattelse ti lå møte opp på banen hadde jeg skulka jobben på lørdag og møtt opp jeg!:....

 

vi kan konkurer i ....... pepper-kake- baking?`.... det er jo ennå lovlig OG trygt!:..

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

tror ikke gutten har hatt lappen jeg. :)

 

til din infor har jeg faktisk mistet lappen 2 ganger på et år.. så jeg er nokk ikke så sikker jeg..... ??

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår