Gå til innhold

- DET BLIR STORT TREFF PÅ VINJARMOEN (DOKKA, Oppland) 10. SEPTEMBER

Ranger emnet


Har du tenkt deg til Dokka 10 sept?  

45 stemmer

  1. 1. Har du tenkt deg til Dokka 10 sept?

    • Ja, selvsagt!
      23
    • Nei, får ikke til det.
      17
    • Har ikke bestemt meg enda
      5


Anbefalte innlegg

synd hatten din ikke ble godkjent som hjelm :hammer

 

dessverre er eieren av gt40ien en smule tiltaksløs og ikke har fått bytta clutchen enda.. så den havarerte rett før han skulle dra noen pirrisser

 

oyvind.jpg

JEG FIKK fjaskoprisen vistnok. skjønner ikke det da?????????????????? men men pokal er pokal :pray

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, hvordan syns dere treffet var gutter? Sikkert noe som kan gjøres annerledes eller bedre... Men dette er første gatebiltreffet som er arrangert av dokka gatebilklubb, så posetive tilbakemld og konstruktiv kritikk er godt å få med seg :wave

 

 

Jeg personlig syns treffet var meget bra, og mye bra kjøring. Det var nesten kjedelig å se på Kenneth Moen.. "jaja, det var en perfekt sladd - igjen!"

 

Mvh

Oddgeir L

bana er jo for lita, men det får dere friksa til neste år. var kjempe morro m kadetten

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra treff! Banen var som en drifting bane skal være, syns den var morsom å kjøre på, imponerende at dere fikk til dette her.

 

Fikk en god del runder før jeg raste diffen på bilen og måtte få hjelp til å få den på henger med låste bakhjul, men det er vel bare å skru det, hvis noen har en e12 diff til overs, eller e28 drivaksler så trenger jeg det.

 

Hengerne burde kanskje stått på den store parkeringsplassen nede i hjørne, hengerparkeringa var kanskje den beste på hele anlegget, der burde det kanskje stått noen utstilte biler. Men det er bare detaljer, gleder meg til neste treff.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det absolutt mange forbedringer som kan gjøres, men til å være det første treffet som har blitt arrangert på bane i disse trakter, så var det et bra treff med bra oppslutning! Så lenge det kommer folk på sånne treff, så blir det bare bedre og bedre! Mange feller å gå i og endel barnefeil som gjøres under vei.

 

 

NB! Jeg overhørte noe negativ prat om politimannen som var med å arrangerte treffet... Dere som utaler dere om noe sånt er totalt uvitende. Den politimannen som stod der nede har utallige mange timer både på vintertid og sommertid, og har vært en av ildsjelene for å få til treff og banekjøring på Dokka. Dette gjøres på fritid og uten betaling. I vinter sto han å hadde ansvaret for iskjøringen hver søndag i 4-5 timer pr gang. Prøv å spør din lokale politibetjent/lensmann om det samme :pray

Boobies (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det absolutt mange forbedringer som kan gjøres, men til å være det første treffet som har blitt arrangert på bane i disse trakter, så var det et bra treff med bra oppslutning! Så lenge det kommer folk på sånne treff, så blir det bare bedre og bedre! Mange feller å gå i og endel barnefeil som gjøres under vei.

 

 

NB! Jeg overhørte noe negativ prat om politimannen som var med å arrangerte treffet... Dere som utaler dere om noe sånt er totalt uvitende. Den politimannen som stod der nede har utallige mange timer både på vintertid og sommertid, og har vært en av ildsjelene for å få til treff og banekjøring på Dokka. Dette gjøres på fritid og uten betaling. I vinter sto han å hadde ansvaret for iskjøringen hver søndag i 4-5 timer pr gang. Prøv å spør din lokale politibetjent/lensmann om det samme :pray

all respekt for den mannen. :thumb man må regne m litt på det første treffet

syntes d ble bra jeg.

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil takke for all positiv tilbakemelding og konstruktiv kritikk. Vi også sende en kjempestor takk til alle som hjalp til å gjøre dette til en uforglemmelig dag, alle som stilte opp gjorde en flott innsats! Vil samtidig takke publikum, utstillere og banekjørere, alle bidro til å gjlre dette til et kjempefint stevne.

Det kommer nok til å bli flere treff på Vinjarmoen neste år, vi tar sikte på et StreetLegal arrangement og muligens to treff i 2006.

Det er selvfølgelig noen ting som kunne vært gjort annerledes, og det skal vi prøve å ordne så fort som mulig. Neste gang skal f.eks utstillere og gatebil (som vi også vil takke) plasseres tettere sammen, så vi får alt på et litt mindre område. Det er også andre ting vi skal se på, vil gjerne høre hva dere mener om treffet. Dersom noen vil bli medlem i gruppa, kan dere sende mail (runerust@hotmail.com), melding eller ringe 41656795, med navn, adresse og telefonnr. Ta gjerne kontakt om det er spørsmål eller annet:)

Og ja OddgeirL, Roar (politimannen) har gjort alt dette mulig. Uten han, hadde det nok ikke vært Dokka Gatebilklubb og ingen asfaltert bane på Vinjarmoen. Han gjør en fenomenal jobb og fortjener på ingen måte pepper. :wave

Vi hadde forresten 894 betalende skuelystne, og i tillegg til dette tallet, er alle barn (fra 11år og nedover) som kom inn gratis, samt medlemmer i klubben, funksjonærer (som alle fortjener en stor takk) og folk som jobber i Bragerhaug og Beitostølen AS, som la asfalten på bana.

 

Mvh Rune Rustestuen (tlf. 41656795), webside: http://dokkagatebil.piczo.com

Rune Rustestuen, tlf. 41656795

Dokka Gatebilklubbs hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler siste del i domenet du oppgitt, så det kommer en feilmelding.. :)

 

Angrer forøvrig på at jeg ikke reiste opp dit igår.. Hadde planer om det, men de som skulle være med feiga ut.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig treff ;) Artig bane :D Litt farlig og kjøre av der har jeg inntrykk av men, på ingen måte tenkt til og prøve :p Og litt mye sand utti banna innimellom

Men for all del artig er det :) SElv hadde jeg alt for dårlige dekk :/ hadde 0 tak i gjennom lange svingen og slik.. Eneste bana jeg har kjørt på jeg bare har brukt 2 gir omtrent :p Kjørte på 2-3 gir.. og innimellom 2-3 sec på 4 :p kunne dratt den ned i første ut av noen av svinga men bare spinner uansett så hjelper ikke.

 

Prisen var også bra :D hold den til det samme på neste treff er dere snille..

 

All cred til dere ;D

87- Peugeot 205 gti i16v (200hk++)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var full rulle fra morgen til kveld, bra gjennomført!

Jeg og bror var der fra halv ti til siste dekket smalt.

 

Jeg har litt "konstruktiv kritikk" på et par punkter:

 

1. Alt for mye somling mellom "heatene". :hvaskjera

2. Jeg tror seks biler samtidig hadde gått fint. Litt tamt med bare fire.

3. For tregt med bare en feiemaskin. Og hvorfor skulle han/dere på død og liv feie på slutten av dagen når det var igjen en halvtimes kjøring? Sløsing med banetid i mine øyne. :deng

4. Litt (for oss publikumere) usystematisk sortering av utkjøring etter endt heat. Jeg foreslår at alle kjører ut til depotet, bare at de som umiddelbart vil kjøre mer tar til venstre nedover travbanen mot startplata. Så litt kaotisk ut inne der samt at vaktene sto og veiva fælt i begynnelsen. notin

5. Mere asfalt! Men det ligger vel i kortene at kommer? :) Legg ei brei asfaltstripe paralellt med grustraseen hvis BC-folka vil beholde grusen sin i sør-enden :) Lag en 10cm høy midtrabatt av grus.

6. Litt teit sperrebånd-linje i langsvingen. Folk gikk jo og snubla i røttene etter buskaset som ble slått ned. Var vel ikke akkurat DER det var størst behov for avkjøringsbuffer? Trangt å gå forbi folk der.

7. For liten kapasitet på pølsekokern i Pylseprinsens palass!

8. Som andre også har nevnt, var det litt råflott å la biltrallene få beste utstillingsplassen. Greit nok, for da tør ingen stikke av med dem :hammer

9. Jordvollen mot øst/sentrum kan med fordel lages 1-2 meter høyere for å gi full oversikt over bana. Men sånt bør vel rettes mot baneeier/BC-klubben?

 

Masse positive ting:

 

1. Masse funksjonærer! Så litt dumt ut med fire vakter som alle strakte ut armen og vinket oss videre, men bedre med for mange, enn for få. :)

2. Nydelig trasé! Tipper ØØ har fått seg perfekt "sandkasse" å leke i ;)

3. Bra med parkering.

4. Sett inn ...

5. Sett inn ...

6. Sett inn ...

..

.

.

10. Masse heftig action! Mere av det samme! Mere ! Mere!

Vanskelig å peke på alle de bra tingene. Ting man tar for gitt uten å ofte en tanke på forarbeidet og slitet som ligger bak..

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro treff! Første gangen min på bane, satsa litt for mye men ellers morro :) Noen som har bilder eller film? Svart mazda mx5 1.8...

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro treff! Første gangen min på bane, satsa litt for mye men ellers morro :) Noen som har bilder eller film? Svart mazda mx5 1.8...

Mvh

Marius

Bump

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår