Gå til innhold

En som la seg oppå panseret mitt i fylla, taksert til 11k. Hva skal jeg gjøre?

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

Hei!

På fredag kveld sist uke, på streetmeetet i hønefoss ringte telefonen min når jeg gikk rundt og så på biler, det var en kamerat som sa at det var en som lå over hele panseret mitt og klinte med en kebab, jeg løp bort og så det selv. Ble drit forbanna og fikk han til å gå av, lettere sagt, han skled av!! Fikk navnet hans..

Takserte skadene i går, til 11tusen.. 2 bulker i panser, 2 store riper i panser og de oppstivera under panseret har ryki. Lyktedekslet på høyre side er bulka og forskjermer høyre side er ripete og bulka..

Hva skal jeg gjøre? virker ikke som han er no særlig keen på å betale

Mvh

Marius

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm, kjedelige greier, og så jævla unødvendig.. :(

 

Men om du har navnet, og det er vitner til hendelsen, så kan du vel ta kontakt og be han betale, evt om ikke, så anmelder du hele greia (aner ikke om det funker, men)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

På fredag kveld sist uke, på streetmeetet i hønefoss ringte telefonen min når jeg gikk rundt og så på biler, det var en kamerat som sa at det var en som lå over hele panseret mitt og klinte med en kebab, jeg løp bort og så det selv. Ble drit forbanna og fikk han til å gå av, lettere sagt, han skled av!! Fikk navnet hans..

Takserte skadene i går, til 11tusen.. 2 bulker i panser, 2 store riper i panser og de oppstivera under panseret har ryki. Lyktedekslet på høyre side er bulka og forskjermer høyre side er ripete og bulka..

Hva skal jeg gjøre? virker ikke som han er no særlig keen på å betale

Mvh

Marius

 

Det er vel ikke utenkelig at det hjelper å pusse forsikringsselskapet ditt på han om han blir vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne j***a fulle tullinger er det alltid på Streetmeets!!

Hvorfor banka dere ikke han??

Synd at man skal komme på treff og få bilen ødelagt sånn.

 

 

Kjørte ei rekke på en fem seks biler en gang da kameraten min, som kjørte bakerst blei stoppa av en full dust som sperra veien og skulle ha han til å burne. Begynte å slå på fangern og sånn. Venta litt, gav full gass og kjørte over beinet hans!! :hammer

1968 Boble Go bilen! :)

1987 Mazda 323 R.I.P.

1987 Toyota MR2

1992 Peugeot 405

1990 Mazda 323 Stjålet

1992 Nissan 100 NX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne j***a fulle tullinger er det alltid på Streetmeets!!

Hvorfor banka dere ikke han??

Synd at man skal komme på treff og få bilen ødelagt sånn.

 

 

Kjørte ei rekke på en fem seks biler en gang da kameraten min, som kjørte bakerst blei stoppa av en full dust som sperra veien og skulle ha han til å burne.Venta litt, gav full gass og kjørte over beinet hans!! :hammer

Haha, nice one.. cheers

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offtopic:

hva er *ti tegn* for noe?

 

er det bare du som skriver det Subwoofah? bare er så nyskjerrig, hehe

Man får ikke poste et innlegg dersom det ikke inneholder minst 10 tegn, så da må man fylle på med noe dilldall.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau, offtopic er fint :fire: Har prata med fyren nå, han var villig til å betale 3000, det går jeg med på! Hvis han mener det..

Prata også med forsikringselskapet, jeg har 20%, hvis jeg tar dette på forsikringa må jeg betale 4000 i egenandel og går ned til -10%

HVA FAEN ER VITSEN MED FORSIKRINGSHELVETE I NORGE!!!!!!? :fire:

det vil si 20 000 i året!!!!

Møkkaland. <-..

MeSs <- bor snart i sverige.

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau, offtopic er fint :fire: Har prata med fyren nå, han var villig til å betale 3000, det går jeg med på! Hvis han mener det..

Prata også med forsikringselskapet, jeg har 20%, hvis jeg tar dette på forsikringa må jeg betale 4000 i egenandel og går ned til -10%

HVA FAEN ER VITSEN MED FORSIKRINGSHELVETE I NORGE!!!!!!? :fire:

det vil si 20 000 i året!!!!

Møkkaland. <-..

MeSs <- bor snart i sverige.

hallo, han er erstatningspliktig..er hærverk på din eiendom...hørt med advokat..du har vel vitner......nå må folk forstå street meet ikke er for fulle duster...knuse flasker og oppføre seg som 12 år...hvorfor i helvete skal du betale? kick his ass....hvordan kan han bestemme beløp,må betale det han ødela,mener jeg.....mitt råd.. bank litt vett i han... lykke til...

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår