boXer Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Hva synes dere om denna? Ser jo litt sånn små brutal ut... Sikkert ikke så dum lyd i den heller. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Hva i alle dager er det der? :eek: !!! Å hva har de tenkt å gjøre når de ikke finner igjen tennisballene lengre? :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by ola Hva i alle dager er det der? :eek: !!! En 16 sylindra boxer såklart :D hva ellers haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by boXer En 16 sylindra boxer såklart :D hva ellers haha hehe du skal se boxer motora vi hadde på skolen til flya du! store turboer... mye kubikk :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 hvilken skole gikk du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by ola Hva i alle dager er det der? :eek: !!! Å hva har de tenkt å gjøre når de ikke finner igjen tennisballene lengre? :D å.. det er bare en boxer 16 som ble planlagt brukt i Porsche 917 raceren tidlig på '70 tallet... De hadde prototyper fra 6 -7.1 liter og 770 til 840 hk!! Den var basert på boxer 12'eren som de brukte i racing (i porsche 917..) 12'eren var vel på 4,5 liter og hadde 580 hk i begynnelsen..før de "borret" den opp...og slang på turbo.. tilslutt hadde den 1100 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by 964C2 å.. det er bare en boxer 16 som ble planlagt brukt i Porsche 917 raceren tidlig på '70 tallet... De hadde prototyper fra 6 -7.1 liter og 770 til 840 hk!! Den var basert på boxer 12'eren som de brukte i racing (i porsche 917..) 12'eren var vel på 4,5 liter og hadde 580 hk i begynnelsen..før de "borret" den opp...og slang på turbo.. tilslutt hadde den 1100 hk. hvordan vet du alt dette`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Ser nesten ut som motoren Reodor Felgen satte inn i Il Tempo Giganten sin. Men han hadde bare "borret tolv hull" da :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by Mats`ern hvordan vet du alt dette`? har en viss interesse for porsche:) Og så husket jeg at jeg har lest om den i porsche blad tror jeg... og så har jeg boken "Porsche - The essence of performance" her på hjemmekontoret:) Var ute i snøen og tok litt bilder idag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by 964C2 har en viss interesse for porsche:) Og så husket jeg at jeg har lest om den i porsche blad tror jeg... og så har jeg boken "Porsche - The essence of performance" her på hjemmekontoret:) Var ute i snøen og tok litt bilder idag:) Pen den bilen din. Men, den kunne trengt noen Porsche Cup felger eller noe :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 hva med bugatti sin W18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Mars 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2003 Originally posted by Jonte Pen den bilen din. Men, den kunne trengt noen Porsche Cup felger eller noe :) jah... men det er de pengene da... bruker jo allt jeg har og allt jeg kan skaffe på bil/mc... men fremdeles er det ikke nok..:) Men begynner vurdere selge den ene motorsykkelen for å få frigjort litt penger....da kunne jeg få gjort litt med bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg