Skyline_401 Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 NOen som har en B230a? til en bilig penge? Helst i akershus.. nærmere Jessheim.. Håper på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 har en 21et liggenes laaangt inne i garasjen ett sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 har en 21et liggenes laaangt inne i garasjen ett sted Ok! men da må jeg begyne å koble ledingsett å dritt da.. hakke tid til det..Hehe.. men hvor mye skulle du hatt for den vis du skulle selge den? å hva følger med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Ok! men da må jeg begyne å koble ledingsett å dritt da.. hakke tid til det..Hehe.. men hvor mye skulle du hatt for den vis du skulle selge den? å hva følger med? er ikke så mye å koble på b21et da :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Ok! men da må jeg begyne å koble ledingsett å dritt da.. hakke tid til det..Hehe.. men hvor mye skulle du hatt for den vis du skulle selge den? å hva følger med? pluss på starter, jord på blokka, plugge i coil ledningen......det er vel så si det hele...gjort på 10 min toppen.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 pluss på starter, jord på blokka, plugge i coil ledningen......det er vel så si det hele...gjort på 10 min toppen.. okey da..Jeg gir meg!! må jo legge opp ny Bensin pompe,retur,Rele også vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 ikke hvis du bare skal bruke blokka med forgasser.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Nå hadde du uflaks.... for noen uker sida kunne du kjøpt en strøken b230a av meg for nesten ingenting. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Nå hadde du uflaks.... for noen uker sida kunne du kjøpt en strøken b230a av meg for nesten ingenting. Jaja Sånn er livet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 ikke hvis du bare skal bruke blokka med forgasser.. Vis han selger en B21et så Kaster jeg ikke på Forgasser vettu.. Da blir Det Turbo.. Men jeg har Forgasser Turbo innsug, Så jeg kan jo bygge til b21at.. Bare få tak i Trykkpumpe.. Trenger vel ikke no mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 så er spørsmålet om du har bensinpenger eller ikke...hvis ikke.sett i innsprøytning! ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 så er spørsmålet om du har bensinpenger eller ikke...hvis ikke.sett i innsprøytning! ;) ja det er vel like greit å sette inn Insprut da! ellers må jeg vel :pisser: på Tanken..Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hehe.er jo noen som har fått gassermotor med turbo til å gå ganske rimelig.men det er jo kjent at de bruker en del suppe Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hehe.er jo noen som har fått gassermotor med turbo til å gå ganske rimelig.men det er jo kjent at de bruker en del suppe ja det er det, Bare få Det riktig Innstilit på Gasser'n.. men det er vel Bedere med Innsprut.. :thumb enn å :ssip: på tanken hvert kvarter.. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 ja innsprut er go knall!som di sier er det ikke mye jobb for å hive inn b21et Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg