kadettcp Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 dere må ta turen til gjøvik å Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Sølv s2000? Men back to topic. Ta turen til skjedsmohallen den 24 da? OT pm meg hvor du bor =) Lyseblå s2000 ja :p Ikke umulig at vi dukker opp på Skedsmohallen den 24, mener å huske at vi hadde planlagt noe annet den datoen men isåfall får vi sende et team hvert sted tror jeg. Må sjekke kalenderen i morgen så får vi se. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Lyseblå s2000 ja :p Ikke umulig at vi dukker opp på Skedsmohallen den 24, mener å huske at vi hadde planlagt noe annet den datoen men isåfall får vi sende et team hvert sted tror jeg. Må sjekke kalenderen i morgen så får vi se. Lyseblå ja =p Bra dere tenker på å komme hvertfall. Du så hvor bra det var! Gleder meg til Drammen den 11!=) Host host kolonne ned!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Her er foreløpig spikrede datoer, andre vil annonseres etterhvert bl.a. her på forumet. Fredag 2. September: Streetmeet Tromsø, plassen ved gamle Bilco kl. 18 Espen Skulle ha kommet innom Bodø før dere dra sør over igjen, når dere først er i Tromsø.. :D:D Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Dere kunne tatt en tur til Lofoten 8 oktober, ny dato . Her samles alle rånerne og bilstereo fanatikerne i Lofothallen . 34 biler påmeldt allerede og flere kommer . Påmeldte biler fra Oslo i sør til Båtsfjord i Nord . http://www.acap.no Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Her er foreløpig spikrede datoer, andre vil annonseres etterhvert bl.a. her på forumet. Fredag 2. September: Streetmeet Tromsø, plassen ved gamle Bilco kl. 18 Søndag 11. September: Streetmeet Drammen, CC-senteret I tillegg kommer vi til Tønsberg eller Sandefjord en gang mot slutten av september, men dette er ikke spikret helt enda. Vi kommer også til å besøke Stavangerområdet en gang før sesongen er over. For forslag til andre steder vi burde besøke, eller streetmeets som er planlagt, sleng meg en mail :) Espen hva med kr sand.. street meet med over 400 biler..ble så mye styr, men kommer dere kommer vi Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Bare ett lite tips espen, Rv7racing planlegger nytt treff til neste år, april-mai mnd, hold av de ukene du ;) Mvh Marius S arrangør, streetmeet hønefoss :hammer Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 neste år :) da kan du regne med meg å sikkert mange andre også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Tror isåfall du kan spare dem brytet med å komme til karmøy. :rolleyes: OT:hehe jo awt me ska få max power te å komma ein kveld de står nogen bilar ved brannstasjonen på Åkra. Tenkte meir på at de jedna hadde kommt ein gong når de e superstreet treff på Oasen. Men de blir vel ikkje før neste sesong. http://www.gatebiltreff.com hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 dere får ta en tur til soknedal 17 mai neste år ... mere info + bilder ser du her .. gauldalgatebil og dette øker vært år ... og vis dere kommer :) da kommer enda flere :) Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Her er foreløpig spikrede datoer, andre vil annonseres etterhvert bl.a. her på forumet. Fredag 2. September: Streetmeet Tromsø, plassen ved gamle Bilco kl. 18 Søndag 11. September: Streetmeet Drammen, CC-senteret I tillegg kommer vi til Tønsberg eller Sandefjord en gang mot slutten av september, men dette er ikke spikret helt enda. Vi kommer også til å besøke Stavangerområdet en gang før sesongen er over. For forslag til andre steder vi burde besøke, eller streetmeets som er planlagt, sleng meg en mail :) Espen Det sies at Max power skal komme på streetmeet 24/9 på skedsmo hallen stemmer dette? Siter Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Det sies at Max power skal komme på streetmeet 24/9 på skedsmo hallen stemmer dette? Det stemmer ja. Oppdaterer hovedposten med den datoen også jeg. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 ikke no spikra med når dere tar turen til tønsberg? håper dere tok bilde av bilen min på cc *kryss fingra* Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 ikke no spikra med når dere tar turen til tønsberg? håper dere tok bilde av bilen min på cc *kryss fingra* Dessverre ikke spikra nei, melder ut her så fort vi har fått bestemt oss :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Dessverre ikke spikra nei, melder ut her så fort vi har fått bestemt oss :rolleyes: Halla. Husker du meg ell? Var jeg som stod å snakka med deg i Karl Johan for en stund siden. Du stod der med den blå E36'n. hellothere Mulig å få sitte på en tur ell? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg