Porsta Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Jeg vet ikke om den er kjent her, men jeg så en blå Viper med hvitt dekar på McDonals på strømmen. Har desverre ikke bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Jeg vet ikke om den er kjent her, men jeg så en blå Viper med hvitt dekar på McDonals på strømmen. Har desverre ikke bilde.. Hvite fartsstriper du mener? Har sett den før i Lillestrøm og på en eller to Streetmeets :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsta Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Ja, mente hvite fartstriper cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 den har vært på gatebil fler ganger.. den er helt sinnsyk. eneste som irriterer meg med den er at eksosen bråker så sinnsykt at man ikke hører motoren. hehe Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Finnes vel en tråd om bilen i denne kategorien.. Om det er den uten "deksler" på siden, så eksosrøra ligger helt ute.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Kjenner til denne ja, veldig godt.. Onkelen min og Kameraten hans holder på og bygge denne om sånn at den kan bli regget på norske skilter, om den ikke er det allerede da.. Standard motor og bremser, men var snakk om kompressor eller lignende senere.. vi får se.. Har vært regga i Sverige før... Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 :pics :D Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 den har vært på gatebil fler ganger.. den er helt sinnsyk. eneste som irriterer meg med den er at eksosen bråker så sinnsykt at man ikke hører motoren. hehe Den skjønte jeg ikke helt!!? kanskje jeg er ltt dum nå, men..Eksosen bråker så man ikke hører motoren?? Hvordan ellrs skal du få hørt motoren best mulig?? Litt of topic, men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg