Pacman Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Mye rompe bilder av gutta der ja, men hvorfor ikke ha med mer av "Gorgeous"? Hu lever i hvertfall opp til nicket ja, fy flate. Har hauger av bilder av ho.. men det er sikkert fordi hun er min søster og bildene er fra familie samenheng og slikt :P hehe. Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Har hauger av bilder av ho.. men det er sikkert fordi hun er min søster og bildene er fra familie samenheng og slikt :P hehe. Har du noen bilder av Nina mens hun spiser kake eller no, hihi... Kan fint brukes i Værste-tråden på vacn... :hammer Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Har du noen bilder av Nina mens hun spiser kake eller no, hihi... Kan fint brukes i Værste-tråden på vacn... :hammer hehe.. skal se hva jeg klarer å grave fram.. mulig jeg kanskje må be a på kake, også ta bilde :P Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Jepp stemmer for den.. Kake eller ikke, bare det er fler bilder av hun.. Jobber som modell eller noe så det ut som? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hun var vell i første nummer av Max Power med A4'en sin. Strøkne begge to :) Polar: Takktakk, laster ned nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 så du(dinglevims) var ute å criusa i ski for litt siden... med en annen jetta 1`er... 2 biler altså... jeg satt på en sjappe i ski og spratt opp fortere enn på lenge når dere kom rullende... :D :D :D ... Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hvor blei det av rompa til georgious?? :P :P flotte biler det der, legg ut noen rene bilder da? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Kul film den ja, sånn litt offtopic: hvor mye er en 1978 Golf diesel verdt når den er halvrusten og med skyldig årsavgift? bare lurer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Genialt da Polardego :D ser ut som en hyggelig liten community det der!Menneh.. du... er ikke Dingle fra Gjøvik ellernoe? Hvor holder resten av folka til? Vet ikke om det, men Polardego er ihvertfall fra Hammerfest, sist jeg så han for maaaange år siden satt han halveis under en svart Audi 100 :D Kul video :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hvor populært hadde det vært å parkert en ford inni verkstedet deres? :hammer Ikke ofte jeg sier dette men de VAGene der var ikke så ille gitt :D cheers Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 så du(dinglevims) var ute å criusa i ski for litt siden... med en annen jetta 1`er... 2 biler altså... jeg satt på en sjappe i ski og spratt opp fortere enn på lenge når dere kom rullende... :D :D :D ... Huh? Jeg har vært i Ski et par ganger med den hvite Jettaen, men aldri sammen med noen annen Jetta 1-er. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Vet ikke om det, men Polardego er ihvertfall fra Hammerfest, sist jeg så han for maaaange år siden satt han halveis under en svart Audi 100 :D Kul video :wave Hehe, og hvem er du da? PM ønskes... :peace: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Kul film den ja, sånn litt offtopic: hvor mye er en 1978 Golf diesel verdt når den er halvrusten og med skyldig årsavgift? bare lurer. Vanskelig å si uten å ha sett bilen, men Golfer med de smale baklyktene begynner å bli ganske sjeldne... Men jeg kan tenke meg en plass mellom 1500-5000, husk at er årsavgiften mer enn tre år gammel så slettes den. med en annen jetta 1`er... 2 biler altså... jeg satt på en sjappe i ski og spratt opp fortere enn på lenge når dere kom rullende... Det var ikke orange vel? Jeg og Dinglevims Cruisa noen runder sist jeg lufta GT'n... hellothere Hvor populært hadde det vært å parkert en ford inni verkstedet deres? Vel, akkurat nå er det ikke plass. Men jeg har ikke noe imot Ford jeg, så lenge de er spesielle. Jeg har en god kompis som kjører med denne... cheers Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 @ Dinglevims: var to jettaer.. så ikke den første så godt , men det kunne ha vært deg.... @ Polardego: var orange ja.... feeeeete biler! Satt på Balkan.. den sjappa som han med "TROLLSPEED" imprezaen eier..... Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 @ Dinglevims: var to jettaer.. så ikke den første så godt , men det kunne ha vært deg.... @ Polardego: var orange ja.... feeeeete biler! Satt på Balkan.. den sjappa som han med "TROLLSPEED" imprezaen eier..... Da var det denne du så... :bump Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg