FX2000 Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 norge er MØKK.. får håpe den nye regejringa får ned litt på bil avgifter og 1 gangs reg og sånn... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 hvis jeg fyller bilen min med sement så den veier 2500kg så må jeg betale over 80000kr i avgifter helt på tryne. og hvis man bytter til mindre motor så kunne den ikke kalkulere men er sikker på at d hadde kosta penger d også. men d riktige hadde jo hvert at man skulle fått igjen penger... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 man må ha papira i orden på motoren *tollpapira* dersom man skal ha motoren godkjent i vognkortet... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg