Pokerfjes Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hallo! Det var en kompis av meg( EX-Kompis) som jeg kjørte igår som preseserte å spy i bilen min. Hvordan er det mulig å fjerne det? Jeg kunne sikkert ha prøvd meg frem men orker ikke å være der mere en AKKURAT nøvendig... Lukter helt jævlig! det gjelder seter,litt på dørken og på dørpanelet. Trenger hjelp!! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hadde jeg vært deg hadde jeg bare sent bilen til et bilpleiefirma og fått den rensa skikkelig innvendig. Deretter latt kompisen med den dårlige magen ta seg av regninga. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 heelt enig der.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Eller prøve det gamle trikset med å sette inn en kopp med eddik! Tenker det skulle blitt go-lukt da ja alacocaina Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 La kompisen din fikse det der. Er bare rett og rimelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Kaffi der som spya er! ikke masse men litt. Da forsvinner lukta og du kan vaske\rense det som må Litt klorin eller kanskje noe grønnsåpe skal gjøre susen! Spye er ikke noe kjekt Siter 97 - BMW 520i 86 - VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 kan ikke kameraten din vaske inventaret da? hadde jeg bedt han om å gjøre Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 du får det ikke bort med hjemmevask med grønnsåpe.....send bilen til proff bilpleiesenter og få rens...billigere enn du tror....... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Turtle textilrens fjærnet iallefall spy fra teppet hjemme veldig bra. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 takk for svar... prøvde meg litt fram istad! Tenkte jeg skulle få han til å gjøre det, men hvis jeg kan klare det sjøl kan jeg heller kreve masse penger ut av idioten, eller denge han :) Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 det der er jo sånn som kan skje de fleste da, om man blir ALT for drita.. er jo rett og rimlig og ordne opp etter seg.. men send den på rens.. om dere ikke er venner lengre, sett regninga på han.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Setet må dyprenses, ellers blir du aldri kvitt lukten helt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 så, fortell... hvis det var du som kjørte litt ekstra fort i svingene var det kanskje din skyld? :P varn drita eller? X-it tekstil spray.... ...funker sikker dårlig Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Har jobbet med bilpleie, og hvis spyet har trukket ned i seteputa får du aldri lukten helt bort. Bestill ny pute og trekk og send regningen til den ubrukelige kompisen din. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøffel Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 .......Litt klorin eller kanskje noe grønnsåpe skal gjøre susen........ For all del ikke bruk klorin så sant du ikke vil ha bleket ineriøret ditt da. Prøv med en kopp eddik som nevnt tidligere blir kanskje ikke helt bort da men det blir bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg