Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen?

Ranger emnet


TAm

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, f.eks innen carspotting:

 

Det var 1 som så en blå lambo ved Shell på kløfta..

*30 sier: "jæ kjinnern jæ"

*10 sier: "har hørt det sitter 20 000 hester i den, en kamerat sa det.."

*2 sier: "har hørt den er totalvrak eller stjålet"

*9 stk påstår de har kjørt den eller sittet på.

*1 sier: "han fylte sikkert bensin"

*70 begynner å krangle om hvem som egentlig kjenner eieren

OG til slutt viser det seg at det var en orginal fiat lissom..

 

Jeg er nesten sikker på at jeg kjenner en som har skifta lyspære på den bilen også.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten sikker på at jeg kjenner en som har skifta lyspære på den bilen også.

 

Bare kjenner? herregud, jeg har sitti på med den flere ganger. Sitter over 40 000 gamp i den og den har luft filter og gigantisk pop-off. Vært med å skifta pærer flere ganger i uka jeg da! De brukte pærene er til sags btw..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet lyspærer igår også lurer jeg på om det er noen som kan hjelpe meg, for jeg er usikker påom jeg gjorde det riktig. jeg skiftet først på denne lykta r.JPG også byttet jeg på denne l.JPG er det riktig rekkefølge?

 

Jeg synes også det er litt forskjellig lys i de pærene, neon som vet hvordan?

 

Jeg sparer forresten til sånne lyspærer som er i den bilen med 40000 hk. Men, det er ikke så greit på lærlinglønn assa. Har hørt at bilen min vil blir raskere da, er dette sant?

Kan noen forresten lage en "how to" skifte lyspærer?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg skiftet lyspærer på helikopteret mitt så var det litt lys forskjell.
Er det du som har det helikopteret jeg så på grillen ved shell bortenfor biltema like ved menkoneomen og den sjappa som selger fete biler?
I verste fall har du kjøpt en lys pære og en lyspære, de varierer ofte litt i fargen selv om det er samme fargekode
Å nei, håper ikke det er det som har skjedd, da er jeg i skikkelig deep shit ass. pappa kommer til å bli sååå sur, (for det er ikke min bil, jeg bare låner den i helgene (bare noen ganger))

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg skiftet lyspærer på helikopteret mitt så var det litt lys forskjell.

 

Er det du som eier det rosa helikopteret med HJ skilter? Mener å tro nesten kanskje at jeg har sett det flere ganger. Tror jeg. Vertfall så har jeg hørt det. Ja, hørt det har jeg, men ikke sett det. Men jeg tror det var ditt :) Muligheter for å sitte på?

Btw, så skifter jeg aldri pærer på bilen min, (som for øvrig har 30 000 hester) Lysene går nemlig på solcelle-energi! Bytter aldri noe egentlig, motoren drives av solceller også. Veldig miljøvennlig først og fremst, artig å tenke på når jeg ligger i 230 på motorvegen at den går på sol-energi. Det er nesten så m an skulle tro det ikke gikk an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har det helikopteret jeg så på grillen ved shell bortenfor biltema like ved menkoneomen og den sjappa som selger fete biler?

 

Ja, det er det. var innom for å se på nye felger til helikopteret:)

 

Forresten! Hold inne bremsa og se om det lyser grønt mens du skrur på vindusviskeren, om det gjør det er det ene lyset en lys pære. Kan kanskje skaffe deg en billig og bra lyspære med 25000 hk til en bra pris!

 

r det du som eier det rosa helikopteret med HJ skilter? Mener å tro nesten kanskje at jeg har sett det flere ganger. Tror jeg. Vertfall så har jeg hørt det. Ja, hørt det har jeg, men ikke sett det. Men jeg tror det var ditt Muligheter for å sitte på?

 

Ja! Jeg pleier å kjøre ved kongsvinger når jeg er på vei til skolen, så du har sikkert hørt meg. Har ny trimventil på lyspærene så det lyser som bare faen. Får vel se om du kan sitte på;) Kanskje jeg kommer på gatebil, har lyst til å prøve meg på breisladden. Har akkurat fått meg pop off ventil i gira

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det. var innom for å se på nye felger til helikopteret:)

 

Forresten! Hold inne bremsa og se om det lyser grønt mens du skrur på vindusviskeren, om det gjør det er det ene lyset en lys pære. Kan kanskje skaffe deg en billig og bra lyspære med 25000 hk til en bra pris!

Må jeg betale avgifter på en sånn lyspære eller? Klarer bilen min Eu-kontroll med slike?

 

Hvor finner jeg vindusviskeren forresten?

 

Ja! Jeg pleier å kjøre ved kongsvinger når jeg er på vei til skolen, så du har sikkert hørt meg. Har ny trimventil på lyspærene så det lyser som bare faen. Får vel se om du kan sitte på;) Kanskje jeg kommer på gatebil, har lyst til å prøve meg på breisladden. Har akkurat fått meg pop off ventil i gira
Dust, helikopteret ditt klarer ikke breislædd da vet du, det er jo forhjulsdrevet, er det ikke?

 

At denne tråden ikke har blitt stengt er egetlig litt rart :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det den ene parten mener, mener den andre parten er totalt irrasjonelt forde den ene parten er totalt uenig, og da har man et komplex forde den andre parten ikke mener det samme som den ene parten, og da må man skifte lyspæra :) ellers kan alle de irrasjonelle meningene fremprovosere en totalt meningsløs diskusjon om noe som er total irrasjonelt.

 

 

Men nå skal jeg ut å slædde, ( det regner MYE )

 

 

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller de doblefustasje opphengene som er i sammenheng med den grønne overledniongen som overvåker mengden med blinklys olje..

Mvh Erik

Å nei du, den grønne overledningen slutta de å produsere for lenge siden. Man får bare blå og oransje nå. Har sett neon som har modda de til rosa riktignok. Men da er det ikke alle lyspærer som funker.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår