Per-Henrik Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 hva må jeg gjøre for og få bak lysa mine fine igjen. de er så matte. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 prøv og pusse på de med autosol :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Eller bestill deg nye med hvit blink;) Er vel uansett bare å se om du finner noe plast polish av noe slag på en bensinstasjon. Bare husk å finn noe som ikke farger, som f.eks vinylpolish. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 hvite blinkers er litt dyrt for meg nå. 1900. og det er bare de bak. skal skjekke litt i byen i morra jeg. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Silikon, eller vinylfornyer som det heter, av den blanke typen er fin. Legge et tykt lag, så tykt som det er mulig med flytende væske, og la det virke en god stund. Jobb så silikonen inn i lykta med hendene. Poenget er at du skal jobbe så hardt at det blir varmt. Varmen tynner ut væska, og den trenger lettere inn i ripene. Til slutt polerer du med poleringsgarn! Holder seg fint en stund, men du må nok regne med at du må gjenta prosessen, da silikonen stadig blir vasket bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Matt over de med fiberduk, vask de j... godt å legg klarlakk på dem, blir j... bra. Men om du skal gjøre det ikke klebb med silikon først da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Bruk 800 vannslipepapir (bruk masse vann)... Puss dem ned.. å lakker med klarlakk..! blir som ny da happyhappy Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 tror klarlakk blir kulest ;) hehe....åsså sote øverste eller alle muligens en i tromsø har noe kult...! de er helt svart...og helt klar...men da d blinker f.eks er d oransjt....vurdere dette selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercat Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Lakkrens de med Maskin på legg voks etterpå, blir som nytt Siter What goes around comes around Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2re Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Lakkrens de med Maskin på legg voks etterpå, blir som nytt Det tipset funker utmerket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 prøvde å pusse ned med sand papir å legge klar lakk på. så lenge jeg ikke har noen god polerings maskin. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 prøvde å pusse ned med sand papir å legge klar lakk på. så lenge jeg ikke har noen god polerings maskin. Da brukte du 800 vannslipepapir håper jeg? Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 ja. eller så går det ikke ann å se gjennom dem. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Brukte 400 papir først på lyktene mine...og tilslutt 1000 papir og pusset virkli hardt..Du skal kjenne at d svir i fingrane..men sopass bør du tåle:P må ofre litt for sjønnheitta;) Og so etter å ha svidd eit par fingra osv...so skal lyktene ha blitt ganske blanke...legg på med klarlakk...tynne strøk...tilslutt skal d vere slik lakken akkurat ikkje renne! D virka heilt flott på lykta mi ivertfall...Har ei splitter ny lykt...og den andre var fransk produsert(uduglig folkeslag) å matt og jævlige.. Men du får prøve deg fram...! Eller selg kroppen din elle nåke sant å kjøp dej Baklykte med kvite blink;) Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg