Satrixen Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Lurer på valg av nye baklykter. Jeg syntes disse blå/hvite ble for lite markerte, så solgte de. Lurer nå på hvem andre som passer bedre! Har vurdert hel sota, eller den samme typen bare rød og hvit. Hva synes dere? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Synes disse er fete Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har bestillt disse fra tyskland: Koster 2195 på powerzone, 800 med porto fra tyskland :) Ahh.. Det er de helt klart peneste je har funnet.. Og jeg tror jeg har sett de aller fleste baklykter til golf iv nå:) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Har bestillt disse fra tyskland: Koster 2195 på powerzone, 800 med porto fra tyskland :) Ahh.. Det er de helt klart peneste je har funnet.. Og jeg tror jeg har sett de aller fleste baklykter til golf iv nå:) Samme som mine jo!!!!!!! :fire: Hehe..... Vel, synes nå de blå-hvite passet jeg, men synes det også kommer helt ann på hva slags lykter du har ellers også.. ser mye penere ut med skikkelig helhet i ting... ikke bare som at noe er kastet på bare fordi det ser litt kult ut.... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Syntes di blåe var pene jeg, men det er jo din bil og du vet vell best selv va som er finest. Har liggende et par sorte lykter: Collor magic 3d fra hella: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Samme som mine jo!!!!!!! :fire: Hehe..... Veit cheers Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Mange bra forslag her. Synes det blå jeg hadde var pene når de lysa, for å si det sånn.. Ble for lite markerte når de ikke lyste, mangla lissom "rompe" hvis noen skjønte den cheers AMA, var de til salgs mente du el? Hjelper vel på bilen når jeg får lakka dørhåndtaka, proffsota rutene (hvertfall bakruta..), fjerna den sinnsyk stygge "Testpilot" lappen i bakruta og forhåpentligvis noen pene lykter :cocain: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Mange bra forslag her. Synes det blå jeg hadde var pene når de lysa, for å si det sånn.. Ble for lite markerte når de ikke lyste, mangla lissom "rompe" hvis noen skjønte den cheers AMA, var de til salgs mente du el? Hjelper vel på bilen når jeg får lakka dørhåndtaka, proffsota rutene (hvertfall bakruta..), fjerna den sinnsyk stygge "Testpilot" lappen i bakruta og forhåpentligvis noen pene lykter :cocain: Ja, di er til salgs. Har bestilt nye lykter jeg, syntes disse ble alt for markerte på min bil. Har bestilt hvite og blanke led lykter. Så er di int i disse så får du kjøpe di så snart jeg har fått ny lyktene. Er utrolig pene lykter disse hella, til rette bilen. Velgig pent 3d lys i dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 De som sto på den golfen DR S postet er utrolig fete syntes jeg. Passet utrolig godt på den fargen. Dette er vel LED lys? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Syntes di blåe var pene jeg, men det er jo din bil og du vet vell best selv va som er finest. Har liggende et par sorte lykter: Collor magic 3d fra hella: Skal du selge? ;) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Skal du selge? ;) Ja di er til salgs. Send en pm så blir vi enige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Kjøp deg slike som mine.... One of a Kind ;) Og Her montert på bilen Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Ja de var pene! Har ikke sett dem før, hvor har du skaffet de? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 De er spesiallagde av en kar i tyskland.. de er ingen andre som har disse lyktene.. (nå kommer sikkert en lurifax å skriker høyt at jeg tar feil) Men de er drit fete... Vet ikke om de passet bilen min så mulig jeg selger for rett pris! Kjøpte de for de er jo SYKT kule... Og som sagt, One of a Kind ;) Brukt i en uke... splitter nye! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 De er spesiallagde av en kar i tyskland.. de er ingen andre som har disse lyktene.. (nå kommer sikkert en lurifax å skriker høyt at jeg tar feil) Men de er drit fete... Vet ikke om de passet bilen min så mulig jeg selger for rett pris! Kjøpte de for de er jo SYKT kule... Og som sagt, One of a Kind ;) Brukt i en uke... splitter nye! Hehe.. Tøft! Hmm lukter dyrt dette her ja.. Prisantydning da..? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg