Radoracer Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Har en Corrado kompiss.... lyden i corradoen hans blei målt til 146db på stevne i haugesund! D duger d :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Jeg liker klar og pen lyd :) med passe bass.. jeg trenger ikke noe "ekstremt" for å fylle kravene mine :) Sier gutten som har 4 12" (eller no) i inne høytallerne sine:P Her skær du få ei pisje kompis :mat Står bilen din på Fjell eller hos far din nå? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Sier gutten som har 4 12" (eller no) i inne høytallerne sine:P Her skær du få ei pisje kompis :mat Står bilen din på Fjell eller hos far din nå? den står hos fattern enda :) den står inne i varmen :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Har en Corrado kompiss.... lyden i corradoen hans blei målt til 146db på stevne i haugesund! D duger d :pimp Da var jeg å målte i sverige idag! 145db! GANSKE HAPPY ASS!:D:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 nå har jeg vurdert å selge hele bilen.. pga at j ikke har tid til å gjøre den i stand, og pengemangel.. noen som kan gi meg en antyndning til hva jeg kan få igjen for bilen? det som er feil med den nå er : den starter ikke, usikker på feil, men tror den ikke får noe bensin.. er ihvertfall ikke store feilen igjen... motoren virker å være i topp stand er litt kosmetiske skader utenpå, fanger må lakkeres og panser.. div annet.. men det er liite er en 1992 mod gti16v skinn int momo ratt + div annet momo rs fanger cup spoilers m3 speil effektanlegg sideskjørt ( ikke montert ) rieger bakleppe ( ikke montert ) emblemsfrigrill med grill list 17" sommer felger 15" vinter ++ noen som vet sånn ca hvor mye jeg kan få igjen? -sInn Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 30-50ish + 5-10k hvis du får den til å gå. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 og det er ikke noe som heter corrado gti Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 og det er ikke noe som heter corrado gti Sikker? Trodde det var det jeg Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 okei, da tenker jeg at jeg legger den ut for 40.000, se om det er noen int.. takk for svar Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Sikker? Trodde det var det jeg det er sikkert mange som synes de er "gti-biler", men de het aldri gti, så vidt jeg vet. De het vel: 1.8 8v (usikker på denne faktisk, veldig sjelden iallefall) 1.8 16v 2.0 16v 1.8 8v G60 - Jet edition - Anniversary edition 2.9 VR6 aka. SLC - Storm edition (UK only) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 det er sikkert mange som synes de er "gti-biler", men de het aldri gti, så vidt jeg vet. De het vel: 1.8 8v (usikker på denne faktisk, veldig sjelden iallefall) 1.8 16v 2.0 16v 1.8 8v G60 - Jet edition - Anniversary edition 2.9 VR6 aka. SLC - Storm edition (UK only) i c :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 okei, da tenker jeg at jeg legger den ut for 40.000, se om det er noen int.. takk for svar Du vet ikke litt mer konkret om hva feilen kan være? Er det elektriske seter? Boltsirkelen er den samme som på g60 den? (4*100) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 det er sikkert mange som synes de er "gti-biler", men de het aldri gti, så vidt jeg vet. De het vel: 1.8 8v (usikker på denne faktisk, veldig sjelden iallefall) 1.8 16v 2.0 16v 1.8 8v G60 - Jet edition - Anniversary edition 2.9 VR6 aka. SLC - Storm edition (UK only) 2.0 8V også! :p Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Du vet ikke litt mer konkret om hva feilen kan være?Er det elektriske seter? Boltsirkelen er den samme som på g60 den? (4*100) Egentlig så har jeg null peil på bil, men i følge fattern som er gammel bilmekaniker, så er det bare en fille ting igjen.. må være en føler eller noe.. kan garantere at det ikke er store feilen igjen.. men det tar så lang tid å feilsøke på alt som er. Ja, det er elektriske seter, men dem er ikke kopla til enda. boltsirkelen skal være den samme ja :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 vr6ene var vel de eneste med 5x100mm? Du tjener mye på den fillefeilen hvis du finner den. edit: fortell litt om feilen da, hvordan motoren oppfører seg når du vrir om nøkkelen og så videre :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg