sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Fant en bil på motorbørsen som jeg skal hente i morgen :) Bilen er en Gti 16v som yter ca 160hk. Er noe feil med motor + en del skjønnhetsfeil med lakken, og noen andre småting.. - Skal pusse ned bilen, lakkkere den på nytt - Ettersom fattern er gammel bilmekaniker, skal han prøve å fikse motoren. Hvis det ikke går, kommer vi til å bygge den om til g60, Har jo den gamle bilen min som delebil :) Skal ta bilder av bilen etter jeg har henta den i morgen. Her er et fra annonsen: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 FETT!!!! kongelig at du satser På ny corrado!!! ;) gleder meg til å se fremskritta! ;) Og regner nå med at du stiller med den "nye" corradoen på treffet på lørdag, slik at alle får se kor vanvittig mye bedre den blir når du er ferdig å fikse den oppigjen!!! ;) GRATTIS!!! Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 FETT!!!! kongelig at du satser På ny corrado!!! ;) gleder meg til å se fremskritta! ;) Og regner nå med at du stiller med den "nye" corradoen på treffet på lørdag, slik at alle får se kor vanvittig mye bedre den blir når du er ferdig å fikse den oppigjen!!! ;) GRATTIS!!! Tror nok ikke det blir treff på meg men... det er noe feil med motoren.. den starter.. men går bare å putrer.. så den må fikses, tror ikke det kan være så masse med den.. det vil komme bilder og sånn mens vi jobber med den.. blir jo en del å gjøre.. men skal love dere at denne blir fet, da jeg og fattern blir ferdig :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Da regner jeg med å kunne kjøpe no biter etterhvert også kanskje? ..motor f.eks ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hva er så planene med den da? eksteriør? interiør? what? tell us! ;) Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 gratiss!!!! detta blir morro å følge md på:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hva med 16v G60 :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Da regner jeg med å kunne kjøpe no biter etterhvert også kanskje? ..motor f.eks ;) kan nok hende d da oskar :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 kan nok hende d da oskar :) ja.. si ifra endag du ikke driver med elskov så kommer jeg og titter.. hehe hellothere Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 ja.. si ifra endag du ikke driver med elskov så kommer jeg og titter.. hehe hellothere den er grei.. du kjører :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Det som skal gjøres: Først og fremst skal vi fikse motor, Og få pussa ned bilen og sendt den til lakkering.. bilen er ikke særlig pen i lakken nå.. er en del lakkskader her og der Beholder en del av det som allerede sitter på bilen: Rs front Cup Spoilere M3 speil? Emblemsfri grill Grill list Momo Ratt, Pedaler Får også med en rs bakrutespoiler som skal på :) Skal sette over skinnint fra gamlebilen + annet div som mangler på den nye :) Mer kommer :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hva med 16v G60 :D Er det vanskelig å bygge om til? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 gjett hva jeg skal gi for bilen? cheers Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 30 000? bare tipper.. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 den er grei.. du kjører :P greit.. men nå sporer det litt av men har du hørt no mer om baklyktene? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg