Housey Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Detta blir bra vettu Dan;) hi hi.-. men... har du gamle golfen enda?:) NAJS;) jepp da.. den har jeg enda vettu! og den gamle hvite har jeg enda :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 jepp da.. den har jeg enda vettu! og den gamle hvite har jeg enda :D he he he.. artigt a gitt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Spennende prosjekt, blir morsomt å følge med.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Spennende prosjekt, blir morsomt å følge med.. :) enda bedre blir det når alle deler er i hus, og prosjektet starter for fullt! mangler fortsatt noen deler. men de kommer vel etter hvert (les: FORT håper jeg) Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 fikk ledningsnettet fredagen.. men sender det i retur grunnet at det har brent :( uansett.. noen av dere som veit hva tyngden på svinhjulet til GTI 16v er? edit: og mens man først er i gang.. noen som har tegninger over ledningsnettet? uendelig mye plugger som skal forskjellige plasser.. og "spreng" bilder av motor hadde vært fint Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 så? du har satt en 16v topp på en blokk med oprinnelig 8v topp?! jeg driver med det samme selv, så jeg tenkte jeg kunne spørre deg da, siden du er litt lenger enn meg.. hva er det du egentlig trenger og bytte på 8v blokka ? hvis det var det du gjorde da.. :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 så? du har satt en 16v topp på en blokk med oprinnelig 8v topp?! jeg driver med det samme selv, så jeg tenkte jeg kunne spørre deg da, siden du er litt lenger enn meg.. hva er det du egentlig trenger og bytte på 8v blokka ? hvis det var det du gjorde da.. :) nei, jeg har komplett 16v motor jeg.. blokk og bunn og hele sulamitten Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 så? du har satt en 16v topp på en blokk med oprinnelig 8v topp?! jeg driver med det samme selv, så jeg tenkte jeg kunne spørre deg da, siden du er litt lenger enn meg.. hva er det du egentlig trenger og bytte på 8v blokka ? hvis det var det du gjorde da.. :) Med mindre du skal ha overladning, er det mye enklere å gå for en komplett 16v Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Housey: Ka deler er det du mangler no då??Mulig jeg kan skaffe noe,visst det er grikasse,bremser og det "vann-røret" du mangler.... Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Housey: Ka deler er det du mangler no då??Mulig jeg kan skaffe noe,visst det er grikasse,bremser og det "vann-røret" du mangler.... vannrøret er på tur hit med posten nå. han som solgte motoren glemte å slenge det med på lasset.. det jeg da mangler nå er girkasse med tilhørende aksler og komplett bremsesystem edit: og bensinpumpe.. da jeg mistenker at pumpa jeg allerede har er "litt" for liten.. :( .. KR må vel ha 60mm pumpe. og jeg tror jeg har 50mm pumpe.. må vel ratt kansje ha matepumpa som sitter i tanken og Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JPS Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 vannrøret er på tur hit med posten nå. han som solgte motoren glemte å slenge det med på lasset.. det jeg da mangler nå er girkasse med tilhørende aksler og komplett bremsesystem edit: og bensinpumpe.. da jeg mistenker at pumpa jeg allerede har er "litt" for liten.. :( .. KR må vel ha 60mm pumpe. og jeg tror jeg har 50mm pumpe.. må vel ratt kansje ha matepumpa som sitter i tanken og Ok...bensinpumpen vet jeg at jeg kan skaffe,girkassen må jeg sjekke opp i på koden!!!At det er rett...den stod hvertfall på en 16V motor...mangler du bremsekraftforsterkeren oxo?? Siter 90mod:Golf Syncro TD (bruksbil) 83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt) x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V x 84mod:Golf GTI 8V (solgt) x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker) x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ok...bensinpumpen vet jeg at jeg kan skaffe,girkassen må jeg sjekke opp i på koden!!!At det er rett...den stod hvertfall på en 16V motor...mangler du bremsekraftforsterkeren oxo?? mangler ALT av bremsesystem og gir/drivledd.. blir uaktuelt for meg å kjøpe kasse uten drivledd med desverre.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 kremte noe om at jeg fortsatt har girkasse og komplett drivverk liggende. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 kremte noe om at jeg fortsatt har girkasse og komplett drivverk liggende. jepp.. husker du snakka om det.. meeeen... er blakk for øyeblikket uansett, så det meste må vente utover vinteren, med mindre jeg får et så godt tilbud at jeg MÅ slå til på det :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 skjer det no nytt her a? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg