Housey Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Og du kan vel heller ikke bruke KR, da denne ikke er levert med katalysator, så du må finne en PL, ev kr med PL ledningsnett og kat dette skal uansett gå greit! bilen er EU godkjent for ca 1 mnd siden nå katalysator kan man vel bare sette på når den trengs? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Trodde den bare ble levert med KR i land som ikke krevde kat og PL der det ble krevd kat, før man gikk over til 2,0L 16v 9A Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 må jeg ha nye drivakslinger da? veit at flensen på kassa er 100mm. men er det forskjell på senteret på spindelen da? mye skal du ha? senteret på spindelen er visstnok likt. men skal du ha 16v kasse så må du jo ha drivledd som passer på flensen. kan gi deg tilbud på 2500,- da får du girkassa, spindlene og alt som har med bremsene å gjøre der + drivakslingene Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 senteret på spindelen er visstnok likt. men skal du ha 16v kasse så må du jo ha drivledd som passer på flensen. kan gi deg tilbud på 2500,- da får du girkassa, spindlene og alt som har med bremsene å gjøre der + drivakslingene denne konverteringa kommer til å bli dyr... men var ikke kassa herpa på syncen da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 denne konverteringa kommer til å bli dyr... men var ikke kassa herpa på syncen da? ikke herpa. bare litt ustødig på 2 giret. som sagt jeg har klart å skrape den 3-4 ganger i løpet av et og halvt år. er bare snakk om å kjøre vettu. skal du rågire så kommer du til å skrape ja. dette er da snakk om fra 1 til 2 og 3 til 2. og så å si bare når den er kald. EDIT: du kan jo sjekke prisene på disse delene hvis du skulle kjøpt de nytt. dette er et kjempetilbud fra min side. har ikke noe hast å selge det heller. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 skal du gjøre dette økonomisk, så bruker du din forstilling, kasse, aksler og bremser med nye skiver og klosser.. utslippskravet til en såpass ny golf derimot vet jeg ikke helt hva du må gjøre med.. kan jo være at det vil gå med en kat. på kr og.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 kravene er strenge faktisk... men siden bilen ikke har gått mer en 170 000 så har jeg jo en del friske deler i den enda! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 skal nok alltids klare å få det til uansett :) venter på speedo og dynamo nå! blir bra! :) *gledeseg* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Mente at Corrado kom med 9a motoren jeg ? Ah well... De første kom med 1781cc, Max Power sin Rieger stylede med TSR motor var opprinnelig 1,8L Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AclrtR Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 KR har blitt levert med katalysator, corrado ble vel levert med KR og kattepus? Altså hva er KR i forhold til annen motor :S? Hvordan vet man forskjellen? har samme prosjektet på gang kjøpte en 8v med 16v motor til har ikke ledningsnette... Siter [x] 87- Volvo 740 GL -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95317&page=1&pp=15 [x] 86- Golf II GTI 16v -> Byggeprosjekt kommer på veien så fort jeg får råd.. [x] 88- Golf II 1.6 -> Knust etter uvennlig møte med Camry.. *skrotet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Altså hva er KR i forhold til annen motor :S?Hvordan vet man forskjellen? har samme prosjektet på gang kjøpte en 8v med 16v motor til har ikke ledningsnette... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=85050 Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 var ikke dette tråden min skulle brukes til!!! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 siste nytt er at motoren ankommer meg i dag *gledeseg* Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 lite liv her, så jeg får lage litt liv selv har nå oppdattert lista litt. etter at motor ankom meg så trengte den vist litt av hvert gitt trenger downpipe og slik vannrør i metall som går på høyresida av blokka (sett forfra) noen som har dette så pm meg.. ellers så vil motoren bli prøve montert i min gamle golf, bare for å sjekke at alt funker som det skal og slike ting.. deretter blir det sortering og nummerering av kabler og hele greia vil bli flytta over i min nåværende bil! Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 lite liv her, så jeg får lage litt liv selv har nå oppdattert lista litt. etter at motor ankom meg så trengte den vist litt av hvert gitt trenger downpipe og slik vannrør i metall som går på høyresida av blokka (sett forfra) noen som har dette så pm meg.. ellers så vil motoren bli prøve montert i min gamle golf, bare for å sjekke at alt funker som det skal og slike ting.. deretter blir det sortering og nummerering av kabler og hele greia vil bli flytta over i min nåværende bil! Dan Detta blir bra vettu Dan;) hi hi.-. men... har du gamle golfen enda?:) NAJS;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg